نیروهای آل خلیفه بسوی تظاهرکنندگان آتش گشودند

نیروهای آل خلیفه بسوی تظاهرکنندگان آتش گشودند
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 11:27

نیروهای رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات اعتراضی مردم، با شلیک گلوله شماری از شهروندان را زخمی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت جمعیت وفاق بحرین با اعلام این خبر خاطرنشان کرد، پس از گذشت 24 روز از بازداشت شیخ علی سلمان، هنوز تظاهرات و تجمع های اعتراض آمیز مردم خشمگین در واکنش به بازداشت دبیر کل جمعیت وفاق ادامه دارد.
دیروز و شب گذشته هم شمار بسیاری از مردم در مناطق مختلف بحرین از جمله پایتخت و مرکز اصلی اعتراض ها در منطقه البلاد القدیم زادگاه دبیر کل جمعیت وفاق، تظاهرات کردند.
این تظاهرات و تجمع های اعتراضی که علما و فعالان بحرینی صف مقدم آن را تشکیل می دادند، با وجود فضای امنیتی موجود، حضورگسترده نیروهای امنیتی و خودروهای نظامی در همه ورودی های منطقه برگزار شد.
بحرینی ها در چندین تظاهرات در مناطق مختلف بحرین با در دست داشتن عکس شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق، تاکید کردند که صرف نظر کردن از خواسته های مردم غیر ممکن است و نمی توان به خواسته های انسانی و منصفانه مردم بی توجه بود.
تظاهرکنندگان خشمگین با سر دادن شعارهایی، تاکید کردند کسانی که گزینه های امنیتی، بازداشت افراد، کشتار و استفاد از سلاح علیه شهروندان و شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز را انتخاب کرده اند، همانها مسوول افزایش و تشدید بحران هستند و به خاطر روحیه دیکتاتورانه به مصادره حقوق مردم اصرار دارند.
تظاهرکنندگان تاکید کردند که مردم هرگز به عقب بازنخواهند گشت و امکان ندارد زندانیان، شهدا و مجروحان خود را فراموش کنند به همین دلیل به درخواست های خود ادامه می دهند تا بحرین به دموکراسی دست یابد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها