نتایج بررسی علاقه سعودی ها به صهیونیست ها!

نتایج بررسی علاقه سعودی ها به صهیونیست ها!
شنبه 23 مرداد 1395 - 18:46

العالم - مرکز پژوهش های رسانه های خاورمیانه اخیرا پژوهشی درباره روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی منتشر کرده که نتایج شگفت انگیزی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این مرکز که یک مرکز صهیونیستی است، اعلام کرد برخورد نویسندگان سعودی با رژیم صهیونیستی و یهودیان همزمان با سفر ژنرال "انور عشقی" به اسراییل (سرزمین های اشغالی) بهتر شده که هدف آن مهیا سازی افکار عمومی در عربستان سعودی برای عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی است. 
عشقی مدیر مرکز پژوهش های سیاسی خاورمیانه در"جده" عربستان است.
نتایج این پژوهش حاکیست که این نویسندگانی از جوامع عربی و اسلامی توقف برخورد با یهودیان از دیدگاه دشمنی با سامی (یهود) را خواستار شده اند.
آنان مدعی شده اند که نفرت کورکورانه از یهودیان باعث شده که امت عربی و اسلامی قادر به استفاده از پیشرفت یهودیان نباشد!
این پژوهش همچنین ادعا نموده که پدیده مزبور از ژوئیه 2016 وقتی آغاز شد که عشقی در راس یک هیات سعودی به سرزمین های اشغالی رفت و تصاویر اعضای هیات سعودی با شماری از سیاستمداران صهیونیست منتشر شد.  
پژوهش انجام شده توسط منابع صهیونیستی به نقل ازعشقی می افزاید: عربستان مانع سفر هیچ شهروند سعودی به اسراییل نمی شود و همچنین وجود هماهنگی امنیتی و اطلاعاتی میان سعودی و رژیم صهیونیستی برای به اصطلاح مبارزه با تروریسم را تکذیب نکرد!
این مرکز صهیونیستی ادعا کرد: علی رغم آنکه حکومت سعودی مسئولیت سفر عشقی و هیات همراهش به اسراییل را به عهده نگرفت، اما نمی توان تکذیب کرد که نشانه های عادی سازی رابطه عربستان سعودی و اسراییل آشکار شده است به همین دلیل زمان انتشار مقاله هایی در زمینه تقبیح دشمنی با یهودیان تصادفی و بی دلیل نبوده و هدف از آن آماده نمودن افکار عمومی عربستان سعودی برای عادی سازی روابط تل آویو ریاض است!   

206-201-9 

پربیننده ترین خبرها