زخم کاري مقاومت لبنان بر پيکر اسراييل

 زخم کاري مقاومت لبنان بر پيکر اسراييل
چهارشنبه 5 مرداد 1390 - 08:23

دبيرکل جمعيت سازندگي لبنان با اشاره به زخم کاري مقاومت بر رژيم صهيونيتسي در جنگ سال 2006 ميلادي گفت: رژيم صهيونيستي همچنان به خاطر شکست از مقاومت در اين جنگ و ناکامي در بازگرداندن اعتماد به ارتش خود براي مقابله با مقاومت در پريشاني و سراسيمگي به سرمي برد.



زهير الخطيب چهارشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: يکي از جوانب مثبت شکست رژيم صهيونيستي از مقاومت، تثبيت توان بازدارندگي در مقابل دشمن و جلوگيري از تجاوز مجدد آن به لبنان است.

الخطيب گفت: مقاومت توانست با اين پيروزي اعتمادي ايجاد کند تا لبنان پس از آن در آرامش به سر ببرد.

وي تصريح کرد: مقاومت حق دفاع از حقوق ملت هاي عرب و موجوديت لبنان و بازدارندگي در مقابل رژيم اشغالگر اسراييل است.

تحرکات اسراييل براي ضربه زدن به مقاومت

اين سياستمدار لبناني با تاکيد بر اين که نيروي مقاومت براي دفاع از لبنان است، درباره تحرکات رژيم صهيونيستي براي ضربه زدن به مقاومت و لبنان از طريق دادگاه بين المللي ترور رفيق حريري نخست وزير اسبق لبنان و فتنه انگيزي طايفه اي هشدار داد.

وي اظهار داشت: دشمن صهيونيستي در صدد است از طريق دادگاه بين المللي به ايجاد شک و ترديد به مقاومت در لبنان، ضعيف کردن اعتماد مردم به مقاومت و حاميان آن و فتنه انگيزي در لبنان مبادرت کند.

البطيب در عين حال تاکيد کرد که ملت لبنان و همه ملت هاي منطقه اين توطئه را به خوبي مي شناسند و اين توطئه همانند توطئه هاي گذشته شکست خواهد خورد.

وي خاطرنشان کرد: مقاومت تاکيد کرده است که به دادگاه بين المللي ويژه رسيدگي به پرونده ترور رفيق حريري نخست وزير اسبق لبنان اهتمامي نمي ورزد و براي افکار عمومي نيز بسياري از حقايق درباره فاسد بودن اين دادگاه و اهداف آمريکايي و اسراييلي آن برملا شده است.

الخطيب گفت: با وجود سر و صداي برخي از اهرم هاي غرب (دشمنان) در لبنان، دادگاه ياد شده ماهيت خود را از دست داده است و تاثيري بر اوضاع لبنان نخواهد داشت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها