اتحاد ارتش لبنان ومقاومت،کابوس صهیونیستها

اتحاد ارتش لبنان ومقاومت،کابوس صهیونیستها
دوشنبه 10 مرداد 1390 - 14:45

يک نويسنده و تحليلگرسياسي به هشدارهاي " ميشل سليمان " رييس جمهوري لبنان در روز ارتش در باره اقدامات تحريک آميز اخيررژيم صهيونيستي اشاره کرد و گفت که هدف از اين تحرکات سنجش قدرت و توان ارتش لبنان و اتحاد و همبستگي آن با مقاومت است که به کابوسي براي صهيونيست ها تبديل شده است.

" قاسم قصير" روز دوشنبه درگفت وگو با شبکه خبري العالم ،افزود: میشل سلیمان حمایت سیاسی از ارتش لبنان را برای مقابله با هرگونه حمله رژیم صهیونیستی و تجاوز آن به مرزها و حاکمیت لبنان مورد تاکید قرار داد تا ارتش بتواند مانند گذشته درمقابل حملات ارتش صهیونیستی ایستادگی کند.

وي به برخی نگرانی ها در لبنان نسبت به حمله جدید صهیونیست ها بدنبال مسئله نفت و تحولات منطقه

اشاره کرد و گفت که ممکن است رژیم اسراییل بدنبال فرصتی برای انتقام از مقاومت و ارتش لبنان باشد.

این نویسنده با تاکید به اینکه " دولت ، مردم و ارتش لبنان باید برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی رژیم اسراییل آماده باشند"، خاطرنشان کرد: مقامات رژيم اشغالگر آشکارا از قصدشان براي حمله به لبنان بویژه زيرساخت ها و نهادهاي خدمات رساني و موسسات حکومتي علاوه بر پادگان هاي ارتش سخن می گویند.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی ممکن است برای انتقال بحران خود ناشی از اوضاع نابسامان داخلي و اعتراضات عمومی عليه سياست هاي اقتصادي و مالي کابینه " بنیامین نتانياهو" ، به کشورهای همسایه فلسطین اشغالی بویژه لبنان حمله کند.

قصير تصریح کرد: حتی بعيد نیست که اسراييل براي منحرف کردن نگاه ها از تلاش هاي اعلام کشور مستقل فلسطين، جنگي عليه لبنان راه اندازي و حداقل به مرزهاي جنوب لبنان تجاوزکند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها