دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين

همه فلسطین متعلق به فلسطینیان است

همه فلسطین متعلق به فلسطینیان است
شنبه 26 شهريور 1390 - 12:57

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاکيد کرد: همه فلسطين متعلق به فلسطينيان است و ما اجازه نخواهيم داد ‌هيچ بخشي از اين سرزمين در اختيار صهيونيست ها باشد.

به گزارش شبکه خبری العالم ، " ‌‌رمضان عبدالله شلح "دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين امروز (شنبه) در نخستین كنفرانس  بين المللي بيداري اسلامي در تهران گفت : ‌شرايط اخير منطقه مقاومت را به سوي مرحله جديدي سوق مي دهد و در چنين شرايطي نحوه مديريت چالش هاي موجود مهم است.

وی، رژيم صهيونيستي را به خنجري در سينه امت اسلامي تشبيه كرد و افزود: ‌متاسفانه برخي افراد به علت احساس شكست و يأس روند سازش را درپيش گرفتند در حالي كه فلسطينيان همچنان مبارزه و مجاهده مي كنند و ما همه طرح هاي ضد فلسطيني را ناكام خواهيم گذاشت.

رمضان عبدالله به شرايط اخير منطقه اشاره كرد و اظهارداشت:‌ اين انقلاب ها مشكلات خاص خود را دارند كه بايد آن ها را مديريت كرد زيرا دشمنان ، ما را رها نخواهند كرد‌ و تلاش مي كنند انقلاب ها را مصادره كنند .

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين تصریح کرد:‌ سازشكاران بدانند كه طرح سازش ناكارآمد است و آنها بايد به صف مردم بپيوندند و به دنبال راهبردي جديد باشند.

رمضان عبدالله با بيان اين كه مردم فلسطين در پي به دست گرفتن زمام امورخود هستند، گفت: مساله فلسطين فقط مربوط به فلسطيني ها نمي شود بلكه مربوط به امت اسلامي است.

وی از ديدار اخير خود با محمود عباس (ابومازن) رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در قاهره خبر داد و افزود: به ابومازن گفتم كه خداوند همه درها را به روي فلسطيني ها باز مي كند .

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ‌ما پس از خدا اميدمان به ملت هاست و اجازه نخواهيم داد مجاهدت هاي چند دهه مان به بن بست برسد و تا آزادي كل فلسطين مقاومت را ادامه خواهيم داد .

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها