عضو ساف: موضع عباس تغییر نکرده است

عضو ساف: موضع عباس تغییر نکرده است
شنبه 2 مهر 1390 - 19:50

عضو شوراي مرکزي سازمان آزاديبخش فلسطين (ساف) تاکيد کرد، سخنان "محمود عباس" رئيس تشکيلات خودگردان در سازمان ملل متحد موضع اصلي او و سازمان آزاديبخش فلسطين را تغيير نداد.

"نبيل عمرو" در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: "پس از سخنرانی محمود عباس، تنها اتفاقي که افتاد؛ تغيير رويکرد و انتقال پرونده های مربوط به فلسطین به محل دیگری یعنی سازمان ملل بود".

وي افزود: طرح سازش عربي و سياست سازمان آزاديبخش فلسطين بر پايه حل مساله آوارگان از طريق توافق ميان فلسطینی ها و اسرائیل استوار است، و مساله یاد شده فقط از اين طريق قابل حل است".

نبیل عمرو درباره نکته جدید موجود در سخنرانی اخیر محمود عباس در سازمان ملل گفت: "این اظهارت به نوعی ترک مذاکرات با اسرائيل است".

وی بازگشت تشکیلات خودگردان به مذاکرات با رژیم صهیونیستی را بعید دانست و پيش بيني کرد که جامعه جهاني بدنبال یافتن راهکارهای جايگزينی براي آن باشد.

نبیل عمرو با اشاره به حمایت "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا از تريبون سازمان ملل از صهیونیست ها و راهبردی خواندن روابط واشنگن و تل آویو گفت: "آمريکا و اسرائيل مخالف مطرح شدن مساله فلسطين در سازمان ملل هستند، زيرا آنها می خواهند موضوع فلسطین تنها در محدوده مناقشه اعراب و اسرائیل باقی بماند و فقط از طريق مذاکره مستقيم حل و فصل شود".



پربیننده ترین خبرها