جنگ اسراييل با اسيران فلسطيني

جنگ اسراييل با اسيران فلسطيني
سه شنبه 29 فروردين 1391 - 18:45

رام الله (العالم) ـ وزير اسيران و امور آزادگان در دولت انتصابي فلسطين از جنگ برنامه ريزي شده رژيم صهيونيستي با اسيران فلسطيني خبر داد.

عيسي قراقع روز سه شنبه به مناسبت روز اسير فلسطيني در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود: چالشهاي بسيار و خطرناكي فراروي مردم فلسطين بويژه اسيران وجود دارد، جنگي برنامه ريزي شده و سازمان يافته از سوي مقامات رژيم اشغالگر عليه اسيران درحال وقوع است تا از اسيران و همه ملت فلسطين انتقام بگيرند.

وزير اسيران و امور آزادگان در دولت انتصابي فلسطين با اشاره به اعمال فشار رژيم اشغالگر بر اسيران فلسطيني گفت: مساله اسيران فلسطيني در زندانهاي رژيم اشغالگر يك مبارزه ملي است كه باعث وحدت همه طرفهاي فلسطيني شده است.

قراقع افزود در باره تدابير رسمي كه تشكيلات خودگردان و دولت رام الله در قبال مساله اسيران اتخاذ كرده است، خاطرنشان كرد: تماسهاي بسياري با ميانجيگران بين المللي، دفتر سازمان ملل و صليب سرخ جهاني در اين خصوص گرفته شده است.

وي خاطرنشان كرد: ما تاكنون با حضور در كنفرانس سازمان ملل در ژنو، ملاقات با رييس صليب سرخ و نيز چندين سازمان حقوق بشر فعال در سطح بين المللي ديدار كرده يم و آنها را از وضعيت وخيم اسيران فلسطيني در زندان هاي رژيم اسراييل مطلع كرده ايم.

قراقع گفت: ما از آنها خواستيم تا به وظايف قانوني و انساني خود عمل كنند و رژيم اسراييل را تحت فشار قرار دهند زيرا اين رژيم با اسيران فلسطيني رفتار ضد بشري دارد.
 16:55

پربیننده ترین خبرها