فعال فلسطینی: بهار عربی واقعیت ندارد

فعال فلسطینی: بهار عربی واقعیت ندارد
شنبه 21 مرداد 1391 - 07:59

العالم، رام الله - مدير مؤسسه پژوهش و مستندسازي بيت المقدس، گفت: بهار عربي وجود خارجي ندارد، زيرا اگر چنين چيزي واقعيت داشت، فلسطين از چنگال اشغالگران آزاد مي‌شد.

"ابراهيم الفني" روز شنبه به شبكه خبري العالم، گفت: فلسطين، بيت المقدس و مسجد الاقصي در اتحاديه عرب كاملا به فراموشي سپرده شده است و آمريكا و رژيم صهيونيستي طرح هايشان را در فلسطين با موافقت اعراب اجرا مي‌كنند.

مدير مؤسسه پژوهش و مستندسازي بيت المقدس درباره تأثیر پیروزی انقلاب هاي عربي بر دفاع از قضيه فلسطين و بيت المقدس، گفت: در حقيقت بهار عربي وجود خارجي ندارد، آنچه در جريان است، «پاييز عربي» است؛ همچنین مفهومی به نام امت عربي وجود خارجي ندارد، زيرا اگر چنين چيزي واقعيت داشت، فلسطين و بيت المقدس را از چنگال اشغالگران صهيونيست آزاد مي كرد.

الفنی با اشاره به حمايت نامحدود آمريكا از رژيم صهيونيستي، گفت: ميت رامني نامزد رياست جمهوري آمريكا در سفر اخير خود به فلسطين اشغالي، در ديدار از بيت المقدس و مسجد الاقصي تأكيد كرد كه «بيت المقدس پايتخت رژيم صهيونيستي است»؛ و کشورهاي عربي و مسلمان در اين زمينه سكوت كرده‌اند.

ابراهيم الفني در تشریح سیاست صهيونيست‌های ارتودوکس، گفت: اين مكتب از ساخت معبد موهوم حمايت مي كند، اين در حالي است كه رسانه هاي عرب در خواب غفلت به سر مي برند و هيچ گونه طرح راهبردی براي مقابله با اين سیاست‌ها ندارند.



پربیننده ترین خبرها