سپاه: ایران در جنگ غافلگیر نمی شود

سپاه: ایران در جنگ غافلگیر نمی شود
يکشنبه 2 مهر 1391 - 13:42

فرمانده نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه شروع جنگ و تهاجم در راهبرد جمهوري اسلامي ايران تعريف نشده اظهار داشت: اجازه غافلگير شدن به نيروهاي خودمان را نمي دهيم.

سردار سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجی زاده" در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم، گفت: در راهبرد جمهوری اسلامی ایران شروع جنگ و تهاجم تعریف نشده است، البته اگر متوجه شویم که آنها (دشمنان) در مسیر هستند و بخواهند به ما تهاجم کنند، ما اجازه غافلگیر شدن را به نیروهای خودمان  نخواهیم داد.

پاسخ های ایران خارج از تصور است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: پاسخ ها و سناریوهای ما خارج از تصور سران رژیم صهیونیستی خواهد بود، و آنها هیچ تصوری از این پاسخ نخواهند داشت؛ همانطور که در جنگ 33 روزه هم فکر نمی کردند که آن شرایط مواجه شوند؛ زیرا صهیونیستها آمریکایی ها و غرب تصور می کردند که مسأله حزب الله و مقاومت لبنان حل شده و حتی سران آمریکایی موضوع خاورمیانه جدید را بررسی کردند؛ ولی نتیجه چیز دیگری شد.

سردار حاجی زاده تأکید کرد: حتی در ارتباط با سوریه آنها با نیت آنکه سوریه را به لیبی تبدیل کنند این جنگ را شروع کردند؛ و فکر می کردند که ظرف چند روز مسأله حل می شود؛ ولی اکنون خودشان را در باتلاق گرفتار کردند.

سردار حاجی زاده هشدار داد: اگر جنگی پیش بیاید همه عکس العمل‌های ما خارج از تصورهای آنها خواهد بود، و مقدمه نابودی آنها همین جنگی است که توسط خود آنها شروع خواهد شد.

وی افزود: اگر برآورد آنها از پاسخ و سناریوی ما در همین حد توانایی های موشکی باشد، کاملا در اشتباه هستند .. توان ما به این مسائل خلاصه نمی شود و ما از هزاران روش علیه آنها استفاده خواهیم کرد، و سناریوی سنگین و روشهایی را دریم که خارج از تصور آنها است.

سردار حاجی زاده گفت: شروع درگیری با اراده سران رژیم صهیونیستی است؛ ما شروع کننده نیستیم زیرا نیازی به شروع این درگیری نمی بینیم؛ ولی طبیعتا در لحظات اول حتما ضربات کوبنده ای را خواهیم داشت و کاملا آنها را نابود کنیم.



پربیننده ترین خبرها