"خانه سگ‌های السیسی" در توییتر ترند شد

يکشنبه 2 آذر 1399 - 12:56

کاربران شبکه‌های اجتماعی در مصر کلیپ‌های ویدیویی که از داخل یکی از کاخ‌های رئیس‌جمهوری این کشور به بیرون درز کرده، منتشر کرده‌اند. در این ویدیوها، خانه‌های بزرگ سگ‌های السیسی نشان داده می‌‌شود.

العالم- مصر

به گزارش العالم به نقل از الخلیج آنلاین، شنبه‌شب هشتگ "#بیت_کلب_السیسی" ترند توییتر در مصر شده است و کاربران کلیپ‌های ویدیویی را که "معتز مطر" روزنامه‌نگار معارض در شبکه تلویزیونی "الشرق"- که از ترکیه پخش می‌شود- را بازنشر داده‌اند. مطر گفته که این ویدیوها از طریق یکی از کارکنان کاخ السیسی به دست او رسیده است.

یکی از این کلیپ‌های ویدیویی خانه‌های بزرگی در کاخ "عبدالفتاح السیسی" را نشان می‌دهد که به نگهداری و پرورش سگ‌ها اختصاص دارد و داخل آنها محل خواب، حمام و وان وجود دارد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی تأکید دارند، در حالی عبدالفتاح السیسی به ساخت خانه‌های بزرگ برای تربیت سگ‌ها اشتیاق دارد که مردم مصر با فقر و تنگدستی و مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از آنها در خانه‌های فرسوده و کم‌متراژ زندگی می‌کنند.

پیش از این نیز، "محمد علی" پازرگان و هنرپیشه مصری مقیم اسپانیا و نیز فعال معارض "عبدالله الشریف" کلیپ‌های ویدیویی از داخل کاخ‌های السیسی منتشر کرده بودند. همچنین شبکه تلویزیونی "الجزیره" نیز چند ماه پیش در گزارشی جزئیات کاخ مجلل ریاست‌جمهوری را در پایتخت اداری مصر منتشر کرد. طبق این گزارش این کاخ ده برابر بزرگ‌تر از کاخ سفید آمریکاست و هزینه‌ای بالغ بر 2.25 میلیارد پوند مصری در بر داشته است.

پربیننده ترین خبرها