یورش نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس

یورش نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس
يکشنبه 24 مرداد 1400 - 13:31

منابع فلسطینی از یورش شبانه نظامیان صهیونیست به مناطقی در کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت شماری از فلسطینیان خبر دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به مناطقی در کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند که منجر به درگیری بین آن‌ها و فلسطینیها شد.

مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی تقریبا هر روز صحنه درگیری و بازداشت فلسطینیان است.

بنابر گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان به نام «طارق سلیم» را در شهرک عزون واقع در قلقیلیه بازداشت کردند و علاوه بر آن در نتیجه شلیک گاز اشک‌آور چند نفر دچار حالت خفگی شدند.

در استان جنین نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک یعبد در اطراف خانه‌های فلسطینیان مستقر شده و به منازل شهروندان یورش بردند.

در استان نابلس نیز خشم شبانه فلسطینیان و درگیری‌ها در کوه صبیح و مناطق نزدیک به آن تا نیمه‌های شب ادامه داشت.

در قدس اشغالی نیز نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی را در محله‌های شهر قدس هدف قرار داده و با تعقیب یک جوان در منطقه باب العامود و خیابان صلاح‌الدین، یک نفر از آن‌ها به نام «سعدی برقان» را بازداشت کردند.

یک گزارش حقوقی نیز حاکی از آن است که رژیم اشغالگر طی ماه جولای گذشته مرتکب ۳۸۸۶ مورد نقض حقوق فلسطینیان و تجاوز علیه شهروندان فلسطینی شده است.

طبق این گزارش ۱۱۵ مورد یورش به منازل شهروندان فلسطینی و ۳۲۵ مورد یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی به ثبت رسیده و علاوه بر آن ۴۰۶ شهروند از جمله زنان و کودکان نیز بازداشت شده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها