جزئیات عملیات انتقام جویانه عراق از تروریست های داعشی در دیالی + فیلم

يکشنبه 10 بهمن 1400 - 10:11

جنگنده های عراق براساس داده های اطلاعاتی دقیق، یک گروه تروریستی را که در میان آنها 3 تروریست لبنانی بودند، هدف حملات خود قرار دادند.

العالم - عراق

«یحیی رسول»، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز یکشنبه جزئیات عملیات نیروهای امنیتی عراق در منطقه العظیم در دیالی را اعلام کرد.

وی در گفت وگویی با شبکه خبری «السومریة نیوز» گفت: در این عملیات قهرمانانه، نیروی هوایی عراق براساس داده های اطلاعاتی دقیق از سوی دستگاه امنیت ملی عراق و واحد حملات در فرماندهی ستاد عملیات مشترک، گروه تروریستی عامل حمله بزدلانه به نیروهای قهرمان ما در منطقه العظیم دیالی پس از پیگیری 24 ساعته هدف قرار گرفت.

رسول افزود: پس از رصد این واحد تروریستی در 3 حمله هوایی، 9 تروریست این گروه به هلاکت رسیدند.

از سویی دیگر یک منبع در گفت وگویی با السومریة نیوز گفت که سه تروریست لبنانی نیز که برای اقدامات تروریستی به عراق آمده بودند در این حملات کشته شدند.

پیش از این و در روز گذشته واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از به هلاکت رسیدن گروه تروریستی عامل شهادت نیروهای ارتش عراق در منطقه العظیم دیالی خبر داده بود.

این گروه تروریستی در حمله ای به یک مرکز ارتش عراق در منطقه العظیم دیالی، 11 نفر از نیروهای ارتش عراق را به شهادت رسانده بود.

منطقه «العظیم» در 60 کیلومتری شمال «بعقوبه» مرکز استان دیالی عراق به دلیل شکاف امنیتی بین مناطق بین دو استان دیالی و صلاح الدین در معرض حملات داعش قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها