شناورها و تاسیسات دریایی صهیونیست ها به شکل تصویری، اهداف حرارتی و راداری در تیررس حزب الله

شناورها و تاسیسات دریایی صهیونیست ها به شکل تصویری، اهداف حرارتی و راداری در تیررس حزب الله
يکشنبه 9 مرداد 1401 - 17:47

کارشناسان می گویند، شناورها و تاسیسات دریایی رژیم صهیونیستی به شکل تصویری و یا اهداف حرارتی و راداری در تیررس مقاومت هستند.

العالم ـ لبنان

آنها تصریح کردند: حزب الله لبنان اطلاعات کاملی از فعالیت ها و شناورهای دریایی رژیم صهیونیستی، مشخصات و تعداد نیروهای مستقر روی آن ها دارد به طوری که شناورها و تاسیسات دریایی رژیم صهیونیستی همواره به شکل تصویری و یا اهداف حرارتی و راداری در تیررس مقاومت بوده و هستند.

کارشناسان می گویند: تصاویری که ستاد رسانه و اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرد، از دریچه دوربین حرارتی و پیشرفته متعلق به یک سلاح موشکی گرفته شده است که می تواند روی اهداف دریایی قفل کند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان امروز (یکشنبه) فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.

این فیلم همزمان با جلسه فوق العاده امروز (یکشنبه) کابینه رژیم صهیونیستی و ورود میانجی آمریکایی به بیروت برای بحث درباره موضوع ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی از جمله میدان گازی مورد مناقشه کاریش، منتشر شد که مقاومت اسلامی لبنان در پیامی ویدئویی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اهداف این رژیم در تیررس مقاومت قرار دارد و نباید وقت کشی کند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان در این ویدیو، تصاویر و مختصات کشتی ها و سکوهای استخراج نفت و گاز در ساحل فلسطین اشغالی و اطلاعاتی درباره آن را منتشر کرد.

سکوهای اسراییلیک رسانه عربی خاطرنشان کرد، کارشناسان در این باره تصریح کردند: این ویدیو نشان داد که حزب الله برای تصویر برداری از شناورهای متجاوز نیاز به پهپاد ندارد و این تسلط اطلاعاتی حزب الله، سخن سید حسن نصرالله را در باره اینکه پهپادهای ارسالی به سوی میدان گازی کاریش فقط برای نشان دادن توان درگیری بود، ثابت می کند.

این منابع اضافه کردند: این ویدیو نشان می دهد که مقاومت بر تمام مساحت دریایی حضور اشغالگران اسرائیلی مسلط است.

کارشناسان می گویند: انتشار این فیلم در این زمان، نه تنها برای ارسال یک پیام نظامی بلکه با هدف ارسال پیام های سیاسی نیز بوده است.

پربیننده ترین خبرها