گزارش العالم از تظاهرات عظیم مردم یمن در حمایت از غزه+ویدئو

جمعه 20 بهمن 1402 - 21:08

مردم یمن در صنعا و دیگر استان‌های یمن امروز جمعه مانند هفته های گذشته تظاهرات گسترده ای در حمایت از مردم غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه برگزار کردند.

العالمیمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد: امروز صنعا پایتخت یمن و شماری دیگر از استان های یمن شاهد مشارکت گسترده مردم در تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین بود. تظاهرکنندگان تجاوزات رژیم اسرائیل به باریکه غزه و کشتارهای این رژیم و محاصره این باریکه و جنایات و جنگ نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

خبرنگار العالم افزود: جمعیت تظاهرکننده همچنین حملات مستمر آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن را محکوم کردند که آخرین مورد شب گذشته و صبح امروز به استان الحدیده و صعده بود که هدف از آن تلاش برای توقف عملیات نظامی یمن در حمایت از غزه است.

وی ادامه داد: تظاهرکنندگان تاکید کردند که این گونه حملات نظامی انگلیسی-آمریکایی تنها باعث افزایش استقامت و حمایت مستمر یمن از فلسطین و مقاومت فلسطین و حمایت از غزه و مقاومت آن می‌شود.

خبرنگار العالم گفت: این جمعیت خواستار ادامه عملیات نظامی دریایی برای جلوگیری از دریانوردی رژیم صهیونیستی و عملیات علیه ائتلاف آمریکا و انگلیس و هدف قرار دادن منافع آمریکا و انگلیس در دریای سرخ و دریای عرب شدند.

خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد: استان های دیگر از صبح شاهد تظاهرات گسترده ای از جمله در البیضاء، الحدیدیه، المأرب، الجوف، حجه و عمران بوده و بر حمایت خود از نیروهای مسلح یمن و مواضع مردمی، سیاسی و نظامی فرماندهان سیاسی در حمایت از فلسطین تاکید کردند.

وی افزود: جمعیت تظاهرکننده می گوید برای حضور در کنار نیروهای مسلح یمن آمادگی کامل دارند به ویژه اینکه بسیاری از شرکت کنندگان در تظاهرات سلاح های خود را به همراه داشتند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم پیام هایی به آن دسته از نظام های عربی و اسلامی که نتوانسته‌اند موضع مناسبی در حمایت از فلسطین در برابر رژیم اسرائیل و طرح ها و تجاوزگری‌هایش اتخاذ کنند، ارسال کردند و از این نظام ها خواستند دستکم این رژیم را تحریم اقتصادی و سیاسی کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها