استعفای یک وزیر صهیونیستی، نتانیاهو اسرائیلی ها را به ناکجا آباد می برد  +فیلم

سه شنبه 7 فروردين 1403 - 14:36

استعفای گیدئون ساعر، وزیر اسرائیلی از کابینه نتانیاهو، فشار زیادی بر نتانیاهو وارد کرد زیرا مردم معتقدند وی انها را به ناکجا آباد می برد.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم نوشت: در اراضی اشغالی، بسیاری از صهیونیست ها خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام برای خلاص شدن از شر نتانیاهو هستند و وی را در حد یک سردسته باند می دانند که صرفا به دنبال تحقق منافع شخصی خود است.

وی خاطرنشان کرد : استعفای گدئون ساعر باعث می شود نتانیاهو در محاصره افراطیونی قرار گیرد که چیزی از جنگ نمی دانند.

یائیر لاپید، رهبر مخالفان رژیم صهیونیستی، استعفای گدئون ساعر، وزیر کابینه اضطراری را اولین گام برای انحلال کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم دانست.

لاپید در حساب کاربری خود در شبکه ایکس گفت: باید به سخنان ساعر مبنی براستعفایش و انتقاد از مدیریت جنگ و تشکیل شورای جنگ، با دقت گوش کرد.

لاپید خواستار "برگزاری انتخابات زودهنگام به خاطر اسرا و امنیت رژیم صهیونیستی شده است.

گدئون ساعر، وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس حزب "امید جدید" روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در تل آویو پس از پایان مهلتی که به نخست وزیر نتانیاهو برای پیوستن به شورای جنگ داده بود، استعفای خود را از کابینه اعلام کرد.

وی درباره دلیل استعفای خود از کابینه گفت: به نظرم تا زمانی که امکان تأثیرگذاری در جهت گیری سیاسی را نداشته باشم نمی توانم مسئولیتی را بر عهده بگیرم و دیگر فایده ای در این امر نمی بینم. "

ساعر حدود ده روز پیش اعلام کرده بود که در صورت عدم حضور نتانیاهو در شورای جنگ از دولت کناره گیری می کند، اما نتانیاهو هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها