مقام سابق رژیم صهیونیستی:

ابهت اسرائیل از بین‌ رفت/ شکست از حزب‌الله، وضعیت را بدتر می‌کند

ابهت اسرائیل از بین‌ رفت/ شکست از حزب‌الله، وضعیت را بدتر می‌کند
شنبه 26 خرداد 1403 - 16:27

مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی، درباره از بین‌ رفتن قدرت بازدارندگی این رژیم ابراز نگرانی کرد و درباره تبعات گسترش جنگ با حزب‌الله لبنان هشدار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، «تامیر هایمن» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل (امان) اعلام کرد: ابهت اسرائیل به عنوان یک قدرت نظامی در حال از بین رفتن است و تل آویو در خطر انزوای جهانی قرار دارد.

وی گفت که در صورت وقوع جنگ گسترده با حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی، صهیونیست ها چیزی را تجربه خواهند کرد که تاکنون ندیده اند.

این مقام امنیتی سابق از مقامات کنونی رژیم اشغالگر خواست قبل از شروع جنگ دیگری با حزب الله لبنان، درباره چگونگی پایان دادن به آن و وادار کردن حزب الله به پذیرش آتش بس، فکر کنند.

هایمن افزود: شکست تل آویو در جنگ احتمالی علیه حزب الله، وضعیت اسرائیل را بدتر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

پربیننده ترین خبرها