دعوت حماس از مردم فلسطین برای تجمع در مسجد الاقصی

دعوت حماس از مردم فلسطین برای تجمع در مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 29 شهريور 1403 - 19:28

جنبش مقاومت فلسطین "حماس" امروز پنجشنبه در بیانیه ای از مردم فلسطین دعوت کرد تا جهت دفع و نقشه برآب کردن پروژه های دشمن صهیونیستی در مسجد الآقصی، به این مکان مبارک سفر نمایند و در آنجا تحصن کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

این جنبش در بیانیه ی خود از مردم فلسطین در قدس شریف ، کرانه باختری و مناطق اشغالی فلسطین خواست تا به مسجدالاقصی سفر کرده و با تحصن در آن مکان پاک تمامی نقشه های اشغالگران صهیونیست در یهودی سازی مسجد الاقصی و تغییر ویژگی های آن خنثی کنند.

حماس در این بیانیه‌ی مطبوعاتی تاکید کرد "تشدید حملات گروه‌های شهرک‌نشین به مسجد مبارک الاقصی، برگزاری تورهای تحریک‌آمیز در آنجا و اقامه نماز تلمودی با حمایت و حفاظت ارتش اشغالگر، در زمانی که محدودیت‌هایی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد اعمال می‌شود، تماما تداوم گامهایی جهت ایجاد واقعیتی جدید و تحمیل تقسیم زمانی و مکانی در مسجد الاقصی و تلاش برای گسترش کنترل بر آن و یهودی سازی آن است.

این جنبش همچنین در ادامه افزود "جوانان دلاور انقلابی فلسطین در دفاع از الاقصی، بیت‌المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی، با مقاومت و درگیری‌های بیشتر با اشغالگران با این تجاوزات صهیونیستها مقابله خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها