تهدید مقامات رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله این بار از زبان رئیس ستاد ارتش

تهدید مقامات رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله این بار از زبان رئیس ستاد ارتش
يکشنبه 1 مهر 1403 - 21:08

رژیم صهیونیستی که همچنان در معرض حملات مکرر و پرتعداد حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت های پی در پی علیه لبنانی ها است، بار دیگر از زبان رئیس ستاد ارتش خود تهدیدهایی را علیه این جنبش را تکرار کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در تکاپو برای آرام کردن شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی گفت: به ساکنان شمال می‌گویم که ارتش شبانه روز تلاش می‌کند تا شما را به خانه‌هایتان بازگرداند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی افزود: شهروندان خود را در شمال به خانه‌هایشان برمی‌گردانیم و اگر حزب‌الله این را درک نکند، حملات بیشتری را انجام خواهیم داد.

هالوی ادامه داد: ما در چندین جبهه در غزه، کرانه باختری، شمال، یمن، عراق و ایران می‌جنگیم و حزب‌الله از هشتم اکتبر برای همبستگی با حماس وارد جنگ شده است.

وی همچنین اضافه کرد: در روزهای اخیر عملیات خود علیه حزب‌الله را تشدید کرده‌ایم و در صورت لزوم به حملات خود ادامه خواهیم داد.

هرتزی هالوی در حالی تهدیدهای خود علیه حزب‌الله را تکرار کرده است که حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد با موشک‌های «فادی۱» و «فادی۲»، تاسیسات نظامی شرکت تولید جنگ افزار «رافائل» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز صبح یکشنبه گزارش دادند که حدود ۱۲۰ موشک از خاک لبنان شلیک شده است و تیم های آتش نشانی مشغول اطفای حریق در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی هستند.

پربیننده ترین خبرها