بازداشت 15 فلسطینی در کرانه باختری و قدس

بازداشت 15 فلسطینی در کرانه باختری و قدس
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 12:20

نظامیان رژیم صهیونیستی 15 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس بازداشت کرده و به منزل شهید عبد الرحمن بنی فضل، عامل عملیات حمله با چاقو در قدس حمله کردند. در حمله این شهید یک عنصر امنیتی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به شهرک عقربا در جنوب شرق نابلس حمله و منزل شهید عبد الرحمن سعاده بنی فضل 28 ساله را محاصره کردند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین خاطرنشان کرد که با حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل این جوان فلسطینی و بازجویی از اهالی منزل، این شهرک شاهد درگیری بین شهروندان و مهاجمان بود.

از سوی دیگر نیروهای اسرائیلی همچنین در حمله های گسترده به کرانه باختری 15 فلسطینی از جمله یک کودک را بازداشت کردند.

در رام الله نیز دو جوان به نام محمود عاهد عواد و محمد احمد الدر و یک جوان از بیت لحم به نام حمزه الجعفری را بازداشت کردند.

در جنین واقع در شمال کرانه باختری نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک برقین در غرب جنین یکی از رهبران جبهه دموکرات را بازداشت کرده و اقدام به نصب مانع در مناطق اطراف این شهرک کردند.

منابع محلی گفتند نظامیان اسرائیلی یکی از رهبران جبهه دموکرات را به نام راجح قبلاوی که یک اسیر آزادشده هم هست بازداشت کرده و به مکان نامعلومی بردند.

اسرائیلی ها همچنین در اطراف شهرک یعبد در جنوب این شهر موانع نظامی کار گذاشته و در اطراف مانع دوتان و در جاده بین یعبد و "قفین" مستقر شدند. این جاده جمعه گذشته شاهد یک عملیات شهادت طلبانه بود که در آن دو نظامی اسرائیلی کشته شدند.

در قدس نیز رژیم صهیونیستی تعدادی از شهروندان به نام های ولید یاسر الخطیب، حموده احمد مقبول، محمد خلیف عسکر و یک کودک به نام حموده کفاح عسکر را بازداشت کردند.

208

پربیننده ترین خبرها