سخنگوی حماس دخالت در مصر را رد کرد

سخنگوی حماس دخالت در مصر را رد کرد
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 10:34

سخنگوی حماس اتهامات وارده به جنبش متبوعش در رابطه با مداخله در اوضاع داخلی مصر را به شدت رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم پس از آنکه برخی از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی مصری اعضای حماس را به دخالت در امور داخلی کشور خود و کمک به اخوان المسلمین برای سرکوب اعتراضات متهم کردند، سامی ابو زهری در اظهاراتی به این مساله واکنش نشان داد و اتهام زنی‌های دروغین و بی پایه و اساس برخی رسانه‌های خبری مصری به جنبش متبوعش را به شدت محکوم کرد و اتخاذ چنین اسلوبی را از سوی رسانه‌های مصری غیر قابل قبول دانست.
ابو زهری تاکید کرد که جنبش متبوعش بر امنیت و آرامش مصر اصرار می‌ورزد و رهبران مصری و دیگر اقشار آن را مورد احترام قرار می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین وی از رسانه‌های خبری مصری خواست پای گروه‌های فلسطینی را به اوضاع و مشکلات داخلی این کشور باز نکنند.
این خبر در حالی از سوی حماس تکذیب می‌شود که فلسطینی‌ها در سوریه نیز متهم به فعالیت علیه دولت مرکزی این کشور شده‌اند، مساله‌ای که باز هم از سوی حماس نه رد و نه تایید شده است. حضور شورشیان مسلح در اردوگاه فلسطینی یرموک، یکی از مسایل مهم این روزهای سوریه است.
گفته می‌شود که برخی از گروه‌های فلسطینی برخلاف نظر و دیدگاه رهبران خود به نفع گروه‌های تروریستی مسلح در حال نبرد علیه ارتش سوریه هستند و پای این گروه‌ها را به بخش‌هایی از سوریه باز کرده‌اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها