فردی که اخوان المسلمین از او نگران هستند

فردی که اخوان المسلمین از او نگران هستند
دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:16

یک روزنامه مصری از نگرانی اخوان المسلمین در این کشور از روی کار آمدن نظامیان پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "المصریون" در مطلبی تحت عنوان "آیا فردی که اخوان المسلمین از وی می ترسند، رئیس جمهور مصر خواهد شد؟" نوشت: جماعت اخوان المسلمین به شدت درباره اخبار منتشر شده در روزنامه های غربی مبنی بر نامزدی "سرلشکر مراد موافی" رئیس دستگاه اطلاعات سابق مصر برای انتخابات ریاست جمهوری آن کشور، نگران هستند.
حزب "آزادی و عدالت" شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمین با اشاره به تلاش سرمایه داران مصری برای اقناع موافی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور؛ از آغاز فراخوانی اینترنتی در راستای تبلیغ برای وی اظهار تعجب کرد.
حزب آزادی و عدالت در صفحه خود در فیسبوک تأکید کرد که "محمد الأمین" مالک شبکه های سي.بي.سي، "احمد بهجت"، مالک شبکه های دریم و "حسن راتب"، مدیر شبکه های المحور که همگی از سرمایه داران مصر می باشند اخیرا در مراسم شام در یک هتل از مراد موافی خواستند تا خود را برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد نماید. این در حالی است که وی در اظهارات رسانه ای، اعلام کرده بود که هنوز زمان مطرح کردن موضوع نامزدی وی برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده است.
به نوشته المصریون، اخوان المسلمین نگران روی کار آمدن شخصیت های نظامی در انتخابات ریاست جمهوری مصر هستند، به ویژه اینکه در دوره اخیر اخباری مبنی بر کاندیداتوری "عبدالفتاح السیسی"، وزیر دفاع و فرمانده کنونی کل نیروهای مسلح مصر و "سامی عنان" رئیس سابق ستاد مشترک نیروهای مسلح برای شرکت در این انتخابات منتشر شده است.

پربیننده ترین خبرها