نحوه همکاری اسرائیل با تروریستها در سوریه

نحوه همکاری اسرائیل با تروریستها در سوریه
جمعه 29 آذر 1392 - 22:53

با وجود دستورات امنیتی و بایکوت شدید خبری رژیم اسرائیل، گزارش های رسانه های این رژیم از درمان صدها تروریست سوری در بیمارستان های فلسطین اشغالی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "معاریو" از انتقال 16 تروریست سوری جدید به بیمارستان های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.

علاوه بر این روزنامه، گزارش سایت صهیونیستی "والا" نیز درباره این 16 تروریست حاکی است که شب گذشته 3  تروریست به بیمارستان "زیف" در "صفد" و 3 تروریست دیگر به بیمارستان "نهاریا" در "الجلیل" غربی منتقل شدند و 10 تروریست نیز در سایر بیمارستان های فلسطین اشغالی بستری شدند.

این رسانه ها در مجموع از درمان 199 تروریست در بیمارستان زیف و 174 تن دیگر در بیمارستان نهاریا تاکنون خبر داده اند. در بیمارستان نهاریا درحال حاضر 21 تروریست سوری بستری هستند.

پیش از این نیز سایت العالم به خدمات درمانی صهیونیست ها برای عناصر افراطی سوری که عضو القاعده هستند، پرداخته بود.اگرچه رژیم صهیونیستی اعلام کرد به مجروحان سوری خدمات پزشکی خواهد داد، اما ارتش این رژیم از افشای نحوه انتقال مجروحان، چگونگی هماهنگی ها با عناصر مسلح و همچنین جزئیات درمان آنها خودداری می کند و انتشار اخباری در این زمینه تحت تدابیر اعلام شده ارتش رژیم صهیونیستی انجام می شود.

پیش از این "رشاد ابو شاور" نویسنده روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن در مقاله ای درباره درمان تروریست های عضو القاعده در اراضی اشغالی با اشاره به اینکه تروریست های سوری درمانگرهای خود را "اهل کتاب" می خوانند، نوشته بود: چگونه می توان عناصر مسلح را "مجاهد" نامید در حالی که در بیمارستان هایی درمان می شوند که مالکانش فلسطین را اشغال کرده اند و هر روز حرمت مسجد الاقصی را می شکنند و تلاش می کنند آن را ویران کنند تا معبد ادعایی خود را بر ویرانه های مسجد الاقصی بسازند؟

اخیرا نیز فاش شد که نماینده عربستان سعودی و رژیم اسرائیل در شهر موناکو ملاقاتی با یکدیگر داشته اند.

عربستان سعودی از افراد مسلح در سوریه به طور علنی برای جنگ با مردم ونظام سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند. تاکنون صدها تروریست سعودی در سوریه کشته یا زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها