حمایت ارتش سوریه از مردم عدرا دربرابر تروریست ها

حمایت ارتش سوریه از مردم عدرا دربرابر تروریست ها
دوشنبه 9 دی 1392 - 22:31

العالم - خبرنگار العالم در سوریه از ادامه عملیات ارتش این کشور برای دور کردن کردن اهالی شهر "عدرا" از میدان جنگ و رهایی آنها از دست تروریست ها و همچنین ادامه درگیری ها در استان ریف دمشق خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، عملیات دور کردن شهروندان سوری در شهر عدرا از صحنه نبرد میان ارتش سوریه و تروریست های تکفیری ادامه دارد؛ ولی هنوز شمار زیادی از زنان و کودکان در این شهر حضور دارند و  تروریست ها مانع خروج آنها از شهر می شوند، اما با این حال ارتش سوریه در تلاش است مسیری امن برای خروج آنها ایجاد کند.

خبرنگار العالم می افزاید: ارتش سوریه تاکنون توانسته دهها خانواده سوری را از این شهر خارج کند و مراکزی نیز برای پناه دادن به این شهروندان آماده شده است.

بنابر این گزارش، ارتش برای انتقال اهالی شهر عدرا حتی خودروهای نظامی خود را هم به کار گرفته و این درحالی است که سازمان های بین المللی بویژه سازمان های مدعی حقوق بشری و انسانی در خصوص این امر سکوت کرده اند و حتی از حامیان تروریست ها نمی خواهند که دست کم مسیری امن برای خروج شهروندان سوری از این جهنم فراهم کنند.

با وجود تمام این مشکلات ارتش سوریه عملیات خود را در تعقیب تروریست ها در شهر عدرا ادامه می دهد.

خبرنگار شبکه العالم همچنین با اشاره به درگیری لرتش سوریه در محور الاذاعه سیف الدوله با تروریست ها، می گوید: در منطقه سلما در حومه لاذقیه (غرب سوریه) نیز محل استقرار گروه های مسلح از سوی ارتش شوریه هدف قرار گرفته و طی آن شماری از افراد مسلح به هلاکت رسیده اند.

خبرنگار العالم در پایان از ادامه درگیری های شدید در ریف دمشق خبر داد و گفت: گروه های مسلح سعی کردند منطقه المطار دمشق و مناطق دیگری را هدف قرار دهند اما ارتش توانست شمار زیادی از افراد مسلح را به هلاکت برساند و عملیات آنها را ناکام بگذارد.
MKH-30-14:50

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها