هلاکت 60 تروریست در مرز سوریه و سرزمین‌های اشغالی

هلاکت 60 تروریست در مرز سوریه و سرزمین‌های اشغالی
شنبه 9 فروردين 1393 - 17:02

العالم - نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی موفق شدند 60 تروریست را در اطراف شهر قنیطره در بلندی های جولان و در نزدیکی مرز سرزمین های اشغالی به هلاکت برسانند و شمار زیادی از آنها را نیز زخمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تروریست های زخمی شده در این عملیات با فرار به سمت سرزمین های اشغالی خود را به بیمارستانی در آنجا رسانده و پزشکان صهیونیست این بیمارستان نیز اقدام به درمان این تروریست ها و بستری کردن آنها نمودند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: 16 تروریست نیز با تحویل سلاح ها و تجهیزات خود در استان الحسکه، خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کردند.

 تروریست ها روز گذشته (جمعه) با کار گذاری یک بمب و انفجار آن در مسجد صالحین در استان ریف دمشق، امام جماعت این مسجد و شماری از نمازگزاران آن را مجروح کردند؛ انفجار این بمب همچنین موجب خسارات مادی به این مسجد شد.

 در اثر حمله خمپاره ای تروریست ها به منطقه قدسیا در استان ریف دمشق هم یک کودک سوری کشته و دو کودک دیگر نیز زخمی شدند.

تروریست ها همچنین با حمله خمپاره ای دیگر به هتل دانا در منطقه قدسیا موجب خسارت زیاد به این هتل و خودروهای پارک شده در اطراف آن شدند.

از سوی دیگر ارتش سوریه در حمله به یکی از مخفیگاهها و محل تجمع تروریست ها در اطراف استان حمص در مرکز سوریه شمار زیادی از آنها را به هلاکت رسانده و تعداد زیادی را نیز زخمی کرد.

7 تروریست نیز با تحویل سلاح های خود در منطقه القرابیض در استان حمص خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کردند.

نظامیان سوری همچنین با قرار دادن کمینی در منطقه حریتان کفر در استان حلب در شمال سوریه، چند دستگاه خودروی تروریست ها را که حامل نیرو، تجهیزات و مهمات بود هدف قرار داده و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش سوریه در حمله به یک مخفیگاه و محل تجمع تروریست ها در استان ریف دمشق نیز شماری از تروریست های خارجی را که تعدادی از آنها لبنانی بودند، به هلاکت رسانده و انبار سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها