انتقاد نماینده عراقی از توقف بمباران مواضع تروریست ها

انتقاد نماینده عراقی از توقف بمباران مواضع تروریست ها
جمعه 28 شهريور 1393 - 09:14

العالم - عضو فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق از دستور نخست وزیر برای توقف بمباران مواضع گروه تروریستی داعش انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم " حنان فتلاوی " با انتقاد از دستور حیدر عبادی، نخست وزیر این کشور برای توقف بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش، این اقدام را غیرحکیمانه توصیف کرد و گفت: این امر باعث کشته شدن شهروندان عراقی در مناطق پرتنش خواهد شد. از این رو،عبادی باید در تصمیم خود بازنگری کند.

فتلاوی  تاکید کرد : این در حالی است که از چند روز پیش درخواست ارسال کمک از سوی نیروهای موجود در استان الانبار مطرح شده است.

پایگاه عراقی سومریه نیوز نوشت: فتلاوی از حیدر العبادی، نخست وزیر جدید عراق خواست، تا در تصمیم خود مبنی بر توقف بمباران مواضع گروههای تروریستی در مناطق درگیری، بازنگری و زمینه پوشش هوایی برای شهروندان برای حفظ جان آنها را فراهم نماید.

این عضو ائتلاف دولت قانون در ادامه تأکید کرد: در صورتی که عبادی، بر تصمیم خود در این باره، اصرار داشته باشد از وی خواهیم خواست تا فرزندانمان را از استان های غربی عراق خارج نماید و اجازه ندهد آنها به هیزمی برای این آتش ویرانگر تبدیل شوند.

فتلاوی، همچنین از مردم استان های غرب عراق خواست مسئولیت آزادی مناطق سکونتشان و دفاع از آن را به عهده بگیرند.

یادآور می شود حیدر العبادی در 13 آگوست گذشته (22 مرداد ) اعلام کرد که از دو روز قبل، دستور توقف بمباران همه شهرهایی را که داعش در آنها پناه گرفته و شهروندان همچنان در آن حضور دارند، صادر کرده است.

وی همچنین تأکید کرده بود، با این وجود، دولت از پیگرد تروریست ها در هیچ بخشی از خاک عراق، دست برنخواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها