ارتش عراق حدود 80 داعشی را به هلاکت رساند

ارتش عراق حدود 80 داعشی را به هلاکت رساند
پنج‌شنبه 1 آبان 1393 - 08:33

العالم - در درگیری نیروهای ارتش و عشایر عراق با عناصر گروهک تروریستی داعش، حدود 80 عنصر این گروهک کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر داعش از صبح روز چهارشنبه حمله ای را به عامریه فلوجه آغاز کردند. اما نیروها ارتش توانستند با مقابله با حمله مذکور، 50 عنصر آنها را از پای درآورده و چهار خودروی زرهی آنها را نیز منهدم نمایند.

یک منبع نظامی عراقی در این باره گفت: نیروهای هوایی منطقه عزیز بلد در جنوب تکریت را بمباران کردند که این امر منجر به کشته شدن 15 عنصر گروهک تروریستی داعش شد. همچنین نیروهای ارتش بخش هایی از شمال تکریت را از وجود تروریست ها پاکسازی کردند. علاوه بر این در جریان درگیری ارتش با تروریست ها بیش از 10 تروریست در منطقه الحجاج به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، منابع نظامی عراقی اعلام کردند ارتش در جریان درگیری با تروریست ها در شمال باب حدود 100 عنصر تروریستی داعش را به اسارت گرفته است.

وزارت کشور عراق در همین راستا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی با حمله به مواضع تروریست ها در منطقه دویلیبه در جنوب غرب بغداد، دهها تن از آنها را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر درگیری ها میان ارتش عراق و تروریست ها در بخش های غربی استان رمادی و منطقه مشهور به (خمسه کیلو) همچنان ادامه دارد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها