تصاویر العالم از قنیطره، دروغ رسانه‌ها را فاش کرد + فیلم

سه شنبه 12 خرداد 1394 - 22:40

قنيطره (العالم) – ارتش سوریه و کمیته های دفاع مردمی بعد از حملات موشکی به بخش حضر در قنیطره از حمله نیروهای تروریستی جبهه النصره به آن جلوگیری کردند و گزارش تصویری العالم از این منطقه نیز دروغ رسانه های مغرض را فاش کرد.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه با انتشار گزارش تصویری از زندگی اهالی منطقه حضر در قنیطره، از دروغ بودن ادعای برخی رسانه ها مبنی بر ورود تروریست ها به بخش حضر و رانده شدن اهالی آن خبر داد.
"احمد شیخ عبدالقادر" فرماندار قنیطره در گفت و گو با خبرنگار العالم اظهار داشت: اقدامات گروه های تروریستی، ما را از زندگی و کار در تاکستان هایمان باز نمی دارد. این زمین برای ماست. برای اسراییلی ها و گروههای تروریستی نیست.
شهردار حضر نیز تأکید کرد: ما از گروه تروریستی نمی ترسیم و همان طور که می بینید زندگی طبیعی در اینجا جریان دارد و ما برای هر حمله ای آمادگی داریم.
اوضاع میدانی نشان دهنده پایداری اهالی روستای حضر است که به طور دائم در معرض حملات تروریست ها بوده و آنها با کمک نیروهای ارتش سوریه در برابر این حملات می ایستند.
یکی از اهالی روستای حضر در گفت و گو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: به پشتوانه قدرت ارتش و جوانان قهرمان خود از هیچ کسی به اذن خداوند هراس نخواهیم داشت.
شهروند دیگر سوری نیز گفت: گروه های تروریستی با خمپاره روستا را هدف قرار دادند اما جوان های ما در برابرشان ایستادند و آنها را ناکام گذاشتند.
دانش آموزان روستا نیز اجازه نمی دهند تروریست ها در تحصیل و امتحانات آنها اختلال ایجاد کنند و به صورت آرام و هماهنگ شده با وجود حملات خمپاره ای و شلیک گلوله ها، سر امتحان های خود حاضر شدند.
یکی از دانش آموزان گفت: حملات تروریست ها در تحصیل ما تاثیر نمی گذارد.
دانش آموز دیگری نیز خاطرنشان کرد، با وجود این حملات ما تصمیم داریم تحصیلات خود را کامل کنیم و در امتحانها حاضر شویم.
روستای حضر تنها روستایی است که نزدیکی سیم خاردارهای جدا کننده بلندی های جولان اشغالی قرار دارد، و پایداری اهالی آن در برابر تروریست ها در ناکام گذاشتن توطئه های رژیم صهیونیستی موسوم به "الجدار الطیب" با گروه های مزدور با هدف مقابله با طرح های جدی "بشار اسد" رییس جمهور سوریه برای گشودن جبهه جولان علیه رژیم صهیونیستی، سهیم بوده است.

پربیننده ترین خبرها