خوابی که اسرائیل برای سوریه دیده است

خوابی که اسرائیل برای سوریه دیده است
شنبه 28 شهريور 1394 - 14:54

وزیر سابق امور داخلی رژیم صهیونیستی و نامزد احتمالی انتخابات نخست وزیری این رژیم، تنها راه حل بحران سوریه را تجزیه این کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "گدعون ساعر" در پژوهشی جدید که با کمک "گابی سیبونی" ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی تهیه کرده، تجزیه سوریه را بهترین راه حل سوریه دانست و تأکید کرد این امر منافع بازیگران منطقه‌ای و در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و اردن را تأمین می‌کند.
سایت خبری تحلیلی "رأی الیوم" خاطرنشان کرد به عقیده کارشناسان سیاسی، گدعون ساعر از اعضای حزب لیکود با وجود کناره گیری از صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برای دستیابی به پست نخست وزیری وارد رقابتهای انتخاباتی خواهد شد.
به همین دلیل پژوهش ارائه شده از سوی گدعون ساعر، برای نخستین بار بیانگر برنامه و اندیشه‌های تصمیم گیرندگان پشت پرده در تل آویو است.
بر اساس این پژوهش صهیونیستی، هر تلاشی که برای حل بحران سوریه انجام می شود باید این موضوع را اعلام کند که در آینده دیگر در اراضی سوریه دولتی مستقل و فعال و دارای حاکمیت تشکیل نخواهد شد.
وزیر سابق امور داخلی رژیم صهیونیستی در این پژوهش تأکید کرده است که طرح تجزیه سوریه با منافع اکثر بازیگران بین المللی و منطقه ای مانند آمریکا، اروپا، اردن و اسرائیل همخوانی دارد.

پربیننده ترین خبرها