با حمله جنگنده های سعودی صورت گرفت؛

ادامه نقض آتش بس در چندین استان یمن

ادامه نقض آتش بس در چندین استان یمن
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 15:08

یک منبع نظامی از ادامه حملات جنگنده های سعودی ـ آمریکایی به صنعا و چندین استان یمن و تداوم نقض آتش بس خبر داد.

شبکه خبری العالم  به نقل از خبرگزاری یمن "سبأنت " جنگنده های سعودی باردیگر به صورت گسترده در آسمان صنعا اطراف آن و استانهای الجوف، عمران، الحدیده، صعده، المحویت، تعز و مارب به پرواز درآمدند.

بنابر این گزارش جنگنده های سعودی با پرواز در ارتفاع پایین به نقض آتش بس در استان صعده پرداخته و بمب های صوتی در بخش مرزی منبه شلیک کردند.

این منبع افزود: مزدوران متجاوز تجهیزاتی به استان تعز ارسال و استحکامات جدیدی در جنوب بخش ذباب مستقر کرده اند و رشته کوهی را در این منطقه با سلاح های نیمه سنگین هدف قرار دادند.
افراد مسلح مزدور به پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی در استان تعز در منطقه صاله و الجحملیه حمله کردند.

مزدوران مسلح هم چنین در صدد پیشروی به سوی پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی در ثعبه و الدمغه در بخش الجحملیه بودند که با ناکامی مواجه شدند این نیروها همچنین التباب غربی در الوازعیه را با چندین گلوله هدف قرار دادند.
جنگنده های سعودی نیز در آسمان بخش ذوباب، العمری و ساحل غربی به پرواز در آمدند.

مزدوران سعودی در استان مارب نیز باردیگر پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی را در مناطق جبل هیلان، سوق و بخش صرواح را با توپخانه و موشک هدف قرار دادند.

آنها همچنین در صدد پیشروی به سوی جبل هیلان بودند که در نفوذ و ارسال تجهیزات جدید به سوی کوههای الرشاء و نجن منیف ناکام ماندند.

جنگنده های دشمن هم با چندین حمله به بخش صرواح، جبل هیلان و پرواز در آسمان این استان، آتش بس را نقض کردند.

دراقدامی دیگر مزدوران متجاوز در صدد پیشروی به بخش المتون در استان الجوف بودند که ناکام ماندند و دو بخش الغیل و المتون را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.

جنگنده های دشمن نیز دو بار به بخش المصلوب و منزل حسین علوی در العرضی در بخش الغیل حمله و به پرواز در آسمان این استان و شکستن دیوار صوتی مبادرت کردند.

217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها