جمعیت بحرینی: اظهارات وزیر خارجه نظر شخصی او است

جمعیت بحرینی: اظهارات وزیر خارجه نظر شخصی او است
پنج‌شنبه 8 مهر 1395 - 19:41

یک جمعیت بحرینی تأکید کرد، اظهارات وزیرامورخارجه بحرین در تمجید از شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی، نظر شخصی او است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت "وعد" بحرین اعلام کرد: تمجید "خالد بن احمد آل خلیفه" از شیمون پرز پذیرفتنی نیست و نظر شخصی او می باشد، و برخلاف نظر مردم بحرین است.
این جمعیت بحرینی تأکید کرد که مردم بحرین در یک سنگر در کنار مردم فلسطین و گروه‌های مبارز آن هستند، که تلاش می‌کنند سرزمین فلسطین را آزاد کنند و یک دولت دموکراتیک مستقل به پایتختی قدس تشکیل دهند.
جمعیت وعد خاطرنشان کرد: شیمون پرز از سران رژیم صهیونیستی که این رژیم دیروز از مرگ او خبر داد، از زمان پا گذاشتن به سرزمین فلسطین، جنایتهای خونباری را علیه مردم فلسطین و کودکانشان مرتکب شد، وی عضوی از باندهای هگانای صهیونیستی و از عاملان کشتارها  در عملیات خوشه‌های خشم و جنایت قانا در مقر سازمان ملل متحد در جنوب لبنان در آوریل 1996 بود. و در کنار دیگر سران رژیم اشغالگر، مسؤول خونهایی است که این رژیم بر زمین ریخته است.
جمعیت وعد تأکید کرد: اظهارنظر وزیر خارجه در تویتر، که از شیمون پرز به عنوان مرد صلح یاد کرده بود، برخلاف موضع رسمی بحرین و مردم این کشور است که از مسأله فلسطین و مبارزه مردم آن و حق آزادسازی سرزمین و بیرون راندن اشغالگران حمایت می کنند، و رژیم صهیونیستی را دشمنی می دانند که سرزمین فلسطین را اشغال کرده است.
جمعیت وعد ادامه داد: همه اقشار مردم بحرین در کنار برادران فلسطینی خود ایستاده اند، و شیمون پرز را جنایتکار جنگی می دانند، و تأکید دارند که سران رژیم صهیونیستی باید به دلیل جنایتهایشان در دادگاه‌های عادلانه بین المللی محاکمه شوند.

پربیننده ترین خبرها