پای یک چوپان به پرونده ترور سفیر روسیه در ترکیه باز شد

پای یک چوپان به پرونده ترور سفیر روسیه در ترکیه باز شد
يکشنبه 29 اسفند 1395 - 02:07

پلیس ترکیه حساب بانکی را فاش کرد که تنها چند ساعت بعد از ترور سفیر روسیه در آنکارا، به نام مولود مرت آلتن‌تاش، عامل ترور این سفیر روسی، باز شده است.

العالمترکیه

پلیس ترکیه حساب بانکی را فاش کرد که چند ساعت بعد از ترور آندری کارلوف سفیر روسیه در ترکیه به نام مولود مرت آلتین‌تاش، عامل این ترور، باز شده است.

روزنامه"خبر ترک" ترکیه، در گزارشی نوشت: این حساب در یکی از بانک های ترکیه، طی تماسی تلفنی با استفاده از گوشی همراه متعلق به یک چوپان ترکیه ای، باز شده است.

این چوپان ترک در بازجویی گفت: وقتی این حساب را باز کرده، کارمند بانک مربوطه از طریق گوشی همراه وی مشخصات مولود مرت آلتین‌تاش قاتل سفیر روسیه  را از کارت شناسایی منتشر شده وی در اینترنت، برداشته و همین مساله بازپرس‌های پرونده ترور سفیر روسیه را وادار کرده است که گمان کنند حساب مذکور با هدف تقلب و کلاهبرداری باز شده این درحالی است که وی با قاتل هیچ رابطه ای ندارد.

براساس این گزارش پلیس ترکیه خاطرنشان کرده است که این چوپان تا تکمیل اطلاعات بانکی مربوط به این پرونده در بازداشت باقی خواهد ماند.

"خبر تُرک" نوشت: طرف تُرک، اطلاعات مربوط به حساب بانکی مذکور را در چارچوب همکاری های مشترک آنکارا و مسکو  درخصوص پرونده ترور سفیر روسیه در ترکیه، در اختیار بازرسان روسی قرار داده است.

آلتین‌تاش جوان 22 ساله، نوزدهم دسامبر 2016 سفیر روسیه در ترکیه را ترور کرد.

213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها