پاکسازي صفوف انقلابیون از مزدوران قذافي

پاکسازي صفوف انقلابیون از مزدوران قذافي
دوشنبه 10 مرداد 1390 - 05:51

ايرلند (العالم) - سر دبير روزنامه " ليبي امروز" گفت: انقلابيون با وحدت و يکپارچگي توانستند مزدوران قذافي را که در صفوف آنها نفوذ کرده بودند؛ پاکسازي کنند .

"آدم رقيق" دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: برخي از گروه هاي مزدور و حامي قذافي به صفوف انقلابيون رخنه کرده بودند اما پس از ترور سرلشکر عبدالفتاح يونس فرمانده نظامي مخالفان، اين مساله فاش شد و انقلابون توانستند آنها را دستگير کنند به طوري که بيشتر آنها نيز هم اکنون در زندان هستند .

انقلابيون ليبي يكشنبه به وقت محلي ‌اعلام كردند که اعضاي يك گروه مسلح حامي معمر قذافي حاكم ليبي را در شهر بنغازي – مقر اصلي انقلابيون – دستگير كردند.

بنابر اين گزارش  انقلابيون با تنگ تر كردن حلقه امنيتي در بنغازي و شناسايي عوامل نفوذي حامي قذافي ، 63 نفر از افراد مسلح وفادار به ديكتاتور ليبي را در شهر بنغازي واقع در شرق ليبي دستگير كردند.

سر دبير روزنامه " ليبي امروز" با ابراز اميدواري نسبت به اين که ديگرهيچ يک از مزدوران قذافي در ميان انقلابيون نباشند ؛ از شوراي انتقالي و انقلابيون خواست با هوشياري و احتياط، دقت خود را افزون نمايند تا افراد وطن دوست مخلص را از مزدوران قذافي تميز دهند.

رقيق گفت: کشتن فرد برجسته اي مانند عبدالفتاح يونس مساله بسيار مهمي است که به اين سادگي نمي توان از کنار آن عبور کرد .

وي با تاکيد بر اين که بيشتر انقلابيون هم اکنون تحت لواي شوراي انتقالي فعاليت مي کنند؛ خاطرنشان کرد: همبستگي همه انقلابيون در منطقه الشرقيه موجب شد تا بتوانند برگردان مزدور قذافي چيره شوند و به بحران پايان دهند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها