نماینده صهیونیست: غرب به حملاتش به سوریه ادامه دهد

نماینده صهیونیست: غرب به حملاتش به سوریه ادامه دهد
شنبه 25 فروردين 1397 - 13:14

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی، با تحسین حمله بامداد شنبه آمریکا، فرانسه و انگلیس به برخی مواضع سوریه، ادامه این حملات را خواستار شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

یک قانونگذار رژیم صهیونیستی روز شنبه از غرب خواسته به حملاتشان به سوریه ادامه دهند تا به گفته او «یک نظم جدید منطقه‌ای شروع شود».

«اوفر شلاح» از حزب «یش عاتید» که عضو کمیته روابط خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی است، حملات آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را «موجه» خواند و گفت که «نباید این حملات، آخرین حمله (به سوریه) باشد».

این نماینده صهیونیست، حملات سه کشور غربی به سوریه را «اقدامی مهم» خواند و گفت که «این حملات باید شروعی برای یک نظم جدید (در منطقه) باشد».

قانونگذار صهیونیست به تاکید‌های رئیس‌جمهور آمریکا درباره لزوم خروج نظامیان این کشور از سوریه اشاره کرد و تاکید رژیم صهیونیستی بر باقی ماندن این نظامیان در سوریه را خواستار شد.

او گفت: «اسرائیل باید به رئیس‌جمهور ترامپ بگوید که از قصد خود برای خارج شدن از سوریه تجدیدنظر کند. اگر در منطقه توازن وجود نداشته باشد که یک سوی این توازن، قدرت‌های غربی، کشورهای سُنی و اسرائیل است، رنج مردم سوریه پایان نخواهد یافت».

به گزارش فارس، بامداد روز شنبه آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله‌ای مشترک که دولت سوریه می‌گوید خسارت چندانی بر جای نگذاشته، مناطقی در سوریه را هدف قرار دادند. خود رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که این حمله، «نمادین» بود و ارتش سوریه نشان داد توانمندی پاسخگویی دارد

پربیننده ترین خبرها