سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام»:

از همکاری فلسطینیان در ارائه اطلاعات مربوط به عملیات «لبه شمشیر» تشکر می‌کنیم

از همکاری فلسطینیان در ارائه اطلاعات مربوط به عملیات «لبه شمشیر» تشکر می‌کنیم
دوشنبه 5 آذر 1397 - 23:17

سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» در پی انتشار تصاویر عوامل صهيونيستی عمليات ناموفق در خان‌يونس نوار غزه از همه فلسطینی‌هایی که در عملیات شناسایی «حد السیف» (لبه شمشمیر) کمک و همکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

العالم _ فلسطین

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام دوشنبه‌ شب از همکاری و هماهنگی مردم فلسطین با مقاومت در شناسایی عاملان عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی در خان‌یونس و انتشار تصاویر آنها، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ابوعبیده گفت: این اطلاعات «مهم» و «ارزشمند» کمک شایانی به مقاومت در پیدا کردن سرنخ‌های عملیات ناموفق رژیم صهیونیستی در خان‌یونس نوار غزه کرده است.

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که فلسطینیان بار دیگر مسئولیت‌پذیری خود را اثبات کردند و نشان دادند که آنها پشتیبان واقعی مقاومت هستند.

گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس بعد از پیروزی بزرگ نظام در میدان رزم علیه دشمن صهیونیستی به یک پیروز اطلاعات نیز دست پیدا کرد و تصاویر تمام نیروها ویژه رژیم صهیونیست که عملیات ناموفق در خان یونس را به مرحله اجرا گذاشتند، منتشر کرد.

شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویر عوامل صهیونیستی عملیات ناموفق در خان یونس، از مردم خواست هر اطلاعاتی درباره این افراد دارند، ارائه دهند.

 در این عملیات شناسایی که «حد السیف» (لبه شمشیر) نامیده شده، گردان‌های القسام به مرحله پیشرفته‌ای از سرنخ‌ها در این عملیات ویژه و خطرناک رسیده و اعلام کردند که مابقی سرنخ های این عملیات ناموفق را کشف خواهند کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها