مقاومت با شليك 60موشك پاسخ صهيونيستها را داد

مقاومت با شليك 60موشك پاسخ صهيونيستها را داد
دوشنبه 22 آبان 1391 - 09:32

غزه(العالم)- به دنبال حملات نظامي اخير رژيم صهيونيستي و گلوله باران فلسطينيان غزه، نيروهاي مقاومت در غزه با شليك 60 موشك در برابر اين حملات واكنش نشان دادند.

به گزارش دوشنبه خبرنگار شبكه خبري العالم، ارتش رژيم صهيونيستي نيز اعلام كرد كه چهار شهرك نشين به علت اصابت حدو 60 فروند موشك به شهرك صهيونيست نشين سديروت زخمي شدند.

 تهديد نتانياهو به كشتار بيشتر فلسطينيان 
در همين حال بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي كه اين روزها كمر به قتل عام و كشتار فلسطينيان غزه بسته است، به دنبال پاسخ مقاومت به تجاوزگري و جنايات صهيونيست ها، به كشتار بيش از پيش فلسطينيان غزه تهديد كرد.

نتانياهو پس از گلوله باران غزه كه به شهادت عداه اي از شهروندان فلسطيني انجاميد و پاسخ مقاومت كه تلفاتي به شهرك نشينان صهيونيست وارد كرد، به شدت عمل در قبال فلسطينيان غزه تهديد كرد.

نخست وزير رژيم صهيونيستي در جلسه هفتگي كابينه اين رژيم گفت كه دنيا بايد بفهمد كه تل آويو در قبال تلاش براي حمله به اسراييل دست بسته نيست. 

حملات موشكي مقاومت فلسطين در پاسخ به حمله اخير رژيم صهيونيستي صورت گرفت كه به شهادت 7 فلسطيني و مجروح شدن بيش از 40 نفر در غزه انجاميد. 

 محمد و احمد از شهروندان فلسطيني كه جزو رزمندگان يا شليك كنندگان موشك به رژيم اسراييل نبودند و براي كمك به مجروحان به محل اصابت گلوله هاي اسراييلي در منطقه اي غيرنظامي در شرق غزه شتافته بودند كه در اين زمان اشغالگران، منطقه را گلوله باران كردند و به شهادت اين دو فلسطيني انجاميد.
فلسطينيان با شعار وحدت و لزوم پاسخ به جنايات صهيونيستها، پيكرهاي اين دو شهيد را تشييع كردند. 

    مادر شهيد احمد حراره به خبرنگار العالم گفت: در خانه درس مي خواند، صداي مردم را شنيد كه پس از اصابت گلوله هاي اسراييلي به اين سو و آن سو مي دويدند، گفت كه حتما عده اي شهيد شده اند و براي كمك رفت اما در گلوله باران بعدي به شهادت رسيد. 

  يك شهروند فلسطيني نيز خاطرنشان كرد: همه گروه هاي مقاومت بايد پاسخي سريع به رژيم صهيونيستي بدهند و در يك سنگر قرار بگيرند تا كرامت ما و بي گناهاني را كه در جبل المطار به شهادت رسيدند، اعاده نمايند، ما به فضل الهي به مقاومت ادامه خواهيم داد و براي پيروزي خون خود را نثار خواهيم كرد. 

دهها فلسطيني در موج تازه تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه به شهادت رسيده و يا مجروح شدند كه عمده آنها غيرنظاميان بي دفاع هستند. 

گروه هاي مقاومت نيز دهها موشك به سوي اهداف و شهركهاي صهيونيست نشين واقع در اطراف نوار غزه شليك كرده و وعده دادند در برابر جنايات اشغالگران ساكت نخواهند نشست.

  خضر حبيب از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين به العالم گفت: صهيونيست ها با حمله به غير نظاميان نمي توانند اراده ملت فلسطين و شوكت مقاومت را در هم بشكنند، ملت فلسطين و مقاومت قهرمان به هر تجاوز و جنايت صهيونيستها پاسخ مي دهند و در همين خصوص مقاومت شب گذشته پاسخي دردناكي به جنايتگري و تجاوز رژيم صهيونيستي داد. 

 وزير جنگ رژيم صهيونيستي و فرماندهان ستاد ارتش اين رژيم نيز وعده دادند كه نوار غزه شاهد عمليات نظامي سهمگيني خواهد بود لذا ناظران پيش بيني مي كنند كه روزهاي آينده عملياتي خونيني عليه فلسطينيان غزه به منظور خدمت به اهداف سياسي و تحميل منويات امنيتي رژيم اشغالگر انجام خواهد شد. 
ياد آور مي شود كه شمار قربانيان حملات روز شنبه (20آبان) نظاميان اشغالگر به غزه، به 7 شهيد و بيش از 40 مجروح افزايش يافت؛ برخي از مجروحان زن و كودك هستند و وضعيت شماري از آنها وخيم اعلام شده است. نيروهاي رژيم صهيونيستي از ديروز حملات سنگيني را عليه غزه آغاز كرده و مناطق "الزيتون" و "الشجاعيه" را با گلوله هاي تانك و خمپاره هدف قرار دادند.
به گفته شاهدان، هم‌زمان با شليك توپخانه رژيم اشغالگر به غزه، بالگردهاي اين رژيم نيز بر فراز اين منطقه به پرواز در آمدند.   AM - 11 - 18:34

پربیننده ترین خبرها