اطلاع کامل آمریکا ازتوسعه شهرکهای صهیونیستی

اطلاع کامل آمریکا ازتوسعه شهرکهای صهیونیستی
جمعه 25 مرداد 1392 - 11:26

العالم -روزنامه اسرائیلی معاریو در سایت اینترنتی خود نوشت : جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از تصمیم اسرائیل برای احداث واحدهای مسکونی جدید در شهرک گیلو در جنوب قدس و دیگر شهرک های کرانه باختری رود اردن کاملا مطلع بود .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این روزنامه نوشت : کری از اسرائیل به علت توسعه شهرک گیلو و دیگر شهرک ها انتقاد کرد و مدعی شد که اطلاعی از توسعه شهرک ها نداشته است در حالی که انتقاد کری و ادعای بی اطلاعی اش ترفندی برای فریب فلسطینی ها است.

معاریو در سایت اینترنتی خود افزود : کری ادعا می کند که اطلاعی از شهرک سازی نداشت و به همین دلیل روز دوشنبه این هفته تلفنی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و تژیپی لیونی مذاکره کننده ارشد اسرائیل خواست که در 9 ماه آینده شهرک سازی را متوقف کنند در حالی که کری از جزئیات توسعه شهرک های اسرائیلی مطلع بود.

این روزنامه اسرائیلی نوشت : کری اذعان می کند که از احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان اسرائیلی در قدس شرقی اطلاع داشت؛ ولی ادعا می کند که از احداث 940 واحد مسکونی جدید در شهرک گیلو و صدها واحد مسکونی دیگر در شهرک های کوچک کرانه باختری رود اردن مطلع نبوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها