نگرانی نتانیاهو از روند مذاکرات هسته ای ایران

نگرانی نتانیاهو از روند مذاکرات هسته ای ایران
يکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:41

العالم - نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه دیدار صدر اعظم آلمان از فلسطین اشغالی از روند مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، «بنیامین نتانیاهو» در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهونیستی با بیان اینکه ، ایران به همه چیز دست می یابد و عملا امتیازی به طرف مقابل نمی دهد، ادعا کرد که : ایران فکر می کند می تواند پروژه اش را برای نزدیک شدن به آستانه دستیابی به بمب هسته ای اجرا کند و این مرا نگران می کند.

وی افزود: نباید توافق نهایی میان ایران و 1+5 این وضعیت را تثبیت کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: برنامه هسته ای ایران و مذاکرات با تشکیلات خودگردان فلسطین را با صدر اعظم آلمان مورد بررسی قرار خواهد داد.

آلمان در کنار پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل، در گروه 1+5 مذاکرات هسته ای قراردارد.

از سوی دیگر، «یووال اشتاینر» وزیر سازمان اطلاعات رژیم اسرائیل، امروز یکشنبه با وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا، دیدار کرد. به گفته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، شرمن آخرین نتایج مذاکرات با ایران را به اطلاع اشتاینر رساند.

بر اساس این گزارش، «فرانک والتر اشتاین مایر»، وزیر خارجه آلمان، مقاله ای را با عنوان "شما اسرائیلی ها تنها نیستید" در روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" منتشر کرد.

اشتاین مایر در این مقاله به طرح ادعاهای مورد علاقه صهیونیست ها نوشت : برنامه هسته ای ایران در چشم انداز آینده یک تهدید به شمار می رود. آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان در وین، آینده برنامه هسته ای ایران را مورد بررسی قرار می دهند. هدف ما روشن است: باید مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شد.

 

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها