بازداشت طرفداران حماس در کرانه باختری

بازداشت طرفداران حماس در کرانه باختری
شنبه 9 مهر 1390 - 05:35

سرويس هاي امنيتي تشكيلات خودگردان در كرانه باختري روز جمعه 3 نفر از طرفداران جنبش حماس را در استان هاي نابلس و الخليل بازداشت كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شکبه خبري العالم مرکز اطلاع رساني فلسطين اعلام کرد،‌ سرويس هاي امنیتی تشکیلات خودگردان در استان الخليل، "نسيم ابو الجدايل" برادر شهردار سموع را در ساختمان ديوان صلح در شهر دورا بازداشت كردند.
همچنين این نیروها در استان نابلس، به منزل شيخ "ضرار حمادنه" در شهرك "عصيره شمالي" يورش برده و او را به همراه نوه اش "اسامه" بازداشت كردند و احضاريه هايي را براي تعدادي از طرفداران جنبش حماس در اين شهرك ارسال كردند.
"معاذ مشعل" روزنامه نگار فلسطيني، در رابطه با تداوم حملات و پيگيري ها عليه روزنامه نگاران در صفحه شخصي خود بر روي اينترنت نوشته است كه سرويس هاي امنیتی تشکیلات خودگردان به منزل وي در شهرك سلواد يورش برده و احضاريه جديدي را براي حضور وي در مركز اطلاعات به خانواده وي تحويل داده اند.
اين سومين احضاريه اي است كه براي اين روزنامه نگار ارسال مي شود، قبلا نيز سرويس هاي امنیتی تشکیلات خودگردان به مغازه پدر وي در شهرك سلواد يورش برده بودند و احضاريه اي را براي حضور برادر وي در مركز اطلاعات به او تحويل داده بودند و همزمان با آن سرويس هاي حفاظت اطلاعات نيز به منزل وي در شهر نابلس يورش برده و اثاثيه آن را مصادره كرده بودند.
همچنين خبرها حاکي است که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در  استان الخليل، "حسان القواسمي" و "بلال سلهب التميمي" از استان الخليل را پس از 3 هفته بازداشت، آزاد كردند.
 
گفتني است كه قواسمي که از وضعيت سلامت مطلوبي برخوردار نيست، خانواده وي خواستار مداخله تمامي طرف ها براي آزادي وي شده بودند، اما سرويس هاي امنيتي با وجود صدور حكم آزادي براي اين فعال فلسطيني، تا کنون وي را تحت بازداشت قرار داده بودند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها