زور، تنها زبانی است که اسراییل می‌فهمد

 زور، تنها زبانی است که اسراییل می‌فهمد
سه شنبه 26 مهر 1390 - 08:31

عضو کميته اجرايي سازمان آزادي بخش فلسطين تاکيد کرد، گزينه آنچه با زور گرفته مي شود تنها با زور پس گرفته مي شود، گزينه صحيح و نتيجه بخش و تنها گزينه اي است که مقامات اسرائيلي مي فهمند.

 حنا عميرا امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: شکي نيست که تبادل اسرا پيروزي براي ملت فلسطين به شمار مي رود و به علت اينکه شامل اسرايي از داخل و غزه و کرانه باختري و رهبران و اسيران زن فلسطيني مي شود، از بسياري از خطوط قرمز اسرائيل عبور کرده است.

وي تاکيد کرد آنچه با زور گرفته مي‌شود فقط با زور پس گرفته مي‌شود و اين تنها منطقي است که مقامات رژيم اشغالگر مي فهمند.

عميرا افزود: مذاکرات مربوط به تبادل اسرا طولاني و دشوار بود و حدود پنج سال طول کشيد تا اينکه به پايان رسيد و نتيجه آن آزادي بيش از هزار اسير فلسطيني از زندان‌هاي رژيم اشغالگر است.

عضو کميته اجرايي سازمان آزادي بخش فلسطين اظهار داشت خوشحالي فلسطيني ها کامل نشده است زيرا خواسته فلسطيني‌ها آزادي همه اسراي فلسطيني است و در سايه شرايط مذاکرات درباره تبادل اسرا دستيابي به نتيجه اي بيش از اين ، امکان نداشت.  

عميرا در ادامه گفت اين اميد وجود داشت که مروان البرغوثي و احمد سعدات نيز آزاد شوند اما بايد خوش بينانه به اين تبادل نگاه کرد بنابراين با وجود نقص هايي که وجود دارد، دستاوردهاي زيادي محقق کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تبادل اسرا وحدت ملي فلسطيني را تقويت مي کند و مقدمه اي براي پايان دادن به شکاف و دودستگي فلسطيني است، تصريح کرد: اين دستاورد بزرگ فلسطيني به افزايش اعتماد به نفس و تقويت روحيه مقاومت منجر خواهد شد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها