راهکارهای متفاوت مقاومت برای آزادی اسرا

راهکارهای متفاوت مقاومت برای آزادی اسرا
سه شنبه 26 مهر 1390 - 14:12

عضو جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاکيد کرد، مقاومت براي آزاد اسرا راهکارهاي مختلفي را در اختيار دارد.

"احمد المدلل" روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم در غزه، گفت : بدون شک، آنچه امروز شاهد بودیم، روزی تاریخی همراه با موفقيت بزرگ و سرشار از جشن و سرور براي فلسطيني ها است، که هرگز فراموش نخواهد شد.

المدلل، تصريح کرد: اين موفقيت ملي نشان مي دهد که با رژيم اشغالگر جز با زبان زور و مقابله نمي توان برخورد کرد؛ چرا که اين رژيم جز زور، زبان ديگري را نمي فهمد.

المدلل افزود: ما با همين روش توانستيم اراده رژيم اشغالگر را درهم بشکنيم ؛  پيروزي از آن مقاومت است و روند امور نشان داده است که تشکيلات خودگردان فلسطين راهي جز بازگشت به محور جهاد، مقاومت و آغوش مردم فلسطين ندارد.

احد المدلل ادامه داد: اکنون با آزاد شدن اسراي قهرمان از زندان هاي رژيم اسرائيل، مسائل بسياري در فلسطين تغيير کرده است، و هر  فلسطيني اکنون در برابر اراده و خواست رژيم صهيونيستي پيروز است، و اراده اين رژيم دربرابر خواسته های مقاومت شکست خورده است.

عضو جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت راهکارهای مختلفی برای آزادی دیگر اسرای فلسطینی دارد، اظهار داشت : آزادي اسراي فلسطيني از زندان هاي اسرائيل ، پيروزي بزرگ و مايه سرور ملت و مقاومت فلسطين است.

وي خاطرنشان کرد: در مذاکرات تشکیلات خودگردان با رژيم اشغالگر از 18 سال پيش هيچ يک از حقوق فلسطيني ها به آن ها بازنگردانده نشده، و هيچ يک از اسراي فلسطيني از زندان هاي اين رژيم آزاد نشده اند.

المدلل خاطرنشان کرد: ما همواره براين باور بوده ايم که مقاومت تنها راهکاري است که مي تواند اراده دشمن صهيونيست را به شکست بکشاند و حتي آزادي غزه نيز با ضربات سخت و کوبنده نيروهاي مقاومت و نه از طريق مذاکره و سازش محقق شد.



پربیننده ترین خبرها