تقدير از آزادگان فلسطيني درغزه

تقدير از آزادگان فلسطيني درغزه
شنبه 7 آبان 1390 - 18:20

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در مراسم تقدير از آزادگان فلسطيني در غزه، از گروه‌هاي مقاومت اسلامي خواست، براي اداره مساله فلسطين در برهه آينده برنامه واحد و يکساني ارايه کنند.

خبرنگار شبکه العالم امروز (شنبه ) ازغزه گزارش داد: اسيران آزاد شده در اقدامي نمادين در حالي که سوار بر اسب بودند و سلاح در دست داشتند وارد محل برگزاري مراسم شدند تا عزم راسخ خود را درباره ادامه مقاومت، با وجود همه تهديدهاي دشمن اشغالگر، نشان دهند.

مشير المصري، نماينده مجلس قانون‌گذاري فلسطين، در حاشيه اين مراسم گفت: چنين مراسمي، که در سراسر نوار غزه برگزار شد، پيام تهديدي به دشمن صهيونيستي است، به اين معنا که به اسارت گرفتن، يعني ادامه دادن به جبهه رويارويي با دشمن و البته دشمن مسوول پي‌آمدهاي اين اقدام است.

رهبران و شخصيت‌هاي مختلفي از گروه‌هاي سياسي در اين مراسم شرکت کردند. احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامي در اين باره گفت: مردم فلسطين با همه گروه ها و طوايف پشتيبان انقلاب فلسطين عليه رژيم صهيونيستي است، انقلابي که اخيرا در آزادسازي اسرا نمود پيدا کرد.

وي گفت: حضور مردم در اين مراسم با نشان دهنده وحدت فلسطيني‌هاست.

محمد الزهار از رهبران حماس نيز از همه گروه هاي فلسطيني خواست طرح و برنامه يکساني براي اداره فلسطين در آينده ارايه دهند.

وي خطاب به گروه هاي ديگر فلسطيني گفت: دستان ما، امروز بيش از هر زمان ديگر، به سوي شما دراز است تا طرح و برنامه سياسي يکساني در همه سطوح سياسي، اجتماعي و جهادي تدوين کنيم. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها