حمایت اسرائیل از قتل اسرای فلسطینی

حمایت اسرائیل از قتل اسرای فلسطینی
دوشنبه 9 آبان 1390 - 10:09

مسئولان رژيم اشغالگر از اقدامات تحريک آميز در اراضي اشغالي براي قتل اسراي آزاد شده فلسطيني حمايت مي کنند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، پس از آزادی صدها اسیر فلسطینی در جریان مبادله آنها با یک نظامی رژیم اشغالگر، پیامکهایی در سرزمین های اشغالی منتشر شد که در آنها به صهیونیست ها پیشنهاد شده بود در مقابل قتل هر آزاده فلسطینی جایزه دریافت کنند؛ اخیرا نیز در خیابان های قدس اشغالی پوسترهایی نصب شده که صهیونیست ها را ترغیب می کند تا در ازای قتل هر فلسطینی که به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده، جوایز مالی قابل توجهی دریافت کنند.

سیاستمداران صهیونیستی، این اقدامات را عادی و دمکراتیک می دانند.

 

"زياد ابوعين" سرپرست وزارت اسرا و آزادگان دولت انتصابی تشکیلات خودگردان به خبرنگار العالم، گفت: این اقدامات گسترده با هدايت کابینه اسراييل و از سوي گروهي از شهرک نشينان و همچنین عناصري از سازمان اطلاعات اسراييل صورت گرفته است.

ابوعین همچنین از تماسهای گرفته شده با تعدادی از اسرای فلسطینی و تهدید آنها به انتشار تصاویر و اطلاعات اسرای آزاد شده خبر داد.

ابوعين تاکید کرد: همه اين اقدامات تحت نظارت کابینه رژیم صهیونیستی سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

 

علاوه بر این شهرک نشينان صهيونيستي در روزهاي اخیر دست به اقدامات تحريک کننده ای در قدس و شمال کرانه باختري زده اند. در روستاي بيت صفافا شهرک نشينان یهودی ده ها درخت را از ريشه درآوردند. در شمال کرانه باختري يک خانه و يک خودروي متعلق به يک فلسطيني را آتش زدند و درختان زیتون را نیز تخریب کردند.

"جمال جمعه" مسئول کميته مردمي مقابله با ديوار حائل و شهرکسازي، نیز به شبکه العالم، گفت : هيچ کس نمي تواند حملات شهرک نشينان به مردم و به کشاورزان و اراضي زراعي آنها را که تحت حمايت ارتش اشغالگر اسراييل انجام می شود انکار کند؛ حضور بيش از 1500 سرباز در مرکز الخليل براي حمايت از 400 شهرک نشين نيز نوعي سرپوش گذاشتن و موافقت با اقدامات شهرک نشينان به شمار مي آيد.

وی تاکید کرد: جاي تعجب نيست که شهرک نشينان دست به چنين اقداماتي بزنند، چرا که سیاست تل آويو، کشتار، کوچاندن و چيره شدن بر اراضي ديگران است.



پربیننده ترین خبرها