تصميم اسراييل براي ساخت 2هزار واحد صهيونيستي،

جنايتگري جديد صهيونيستها عليه فلسطينيان

جنايتگري جديد صهيونيستها عليه فلسطينيان
چهارشنبه 11 آبان 1390 - 08:56

عضو کميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين تصميم رژيم صهيونيستي براي احداث دو هزار واحد مسکوني جديد در شهرک هاي صهيونيست نشين در کرانه باختري و اطراف قدس را به مثابه جنايت و تجاوزي بين المللي دانست.

"واصل ابويوسف" چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: به نظر من اين تصميم اسراييل ارتباطي به اقدام يونسکو در به رسميت شناختن کشور فلسطين ندارد زيرا شهرک سازي رژيم اشغالگر و تجاوزات مستمر اين رژيم در حق ملت فلسطين همواره در چارچوب سياست اعلام جنگ اين رژيم ضد مردم فلسطين صورت مي گيرد که از مدت ها پيش در جريان بوده و اينک روند آن شدت بيشتري يافته است.

عضو کميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين افزود: کابينه نتانياهو براي ارتکاب جنايت ضد ملت فلسطين نيازي به بهانه ندارد.

وي درباره تهديدهاي اخير بنيامين نتانياهو و اويگدور ليبرمن نخست وزير و وزير خارجه و ديگر مسوولان رژيم صهيونيستي ضد فلسطيني ها گفت: اعضاي اين کابينه تروريستي همواره در حال تهديد هستند و تهديدهاي آن ها با اظهارات مسوولان دولت آمريکا درباره قطع کمک هاي واشنگتن به يونسکو همسو است.

ابويوسف سپس بر ضرورت واکنش به اين تصميم متجاوزانه رژيم صهيونيستي تاکيد و خاطرنشان کرد: بايد مجموعه اي از واکنش ها ضد اين تجاوز صهيونيستي شکل بگيرد.

وي افزود: به همين منظور در تشکيلات خودگردان بر ضرورت تعيين راهبردي براي پايان دادن به دودستگي داخلي و اجراي بندهاي توافقنامه آشتي ملي تاکيد کرديم و اين کار بايد از طريق ديدارهايي صورت گيرد که از عيد قربان اجرا خواهد شد از سوي ديگر بايد بر پيگيري درخواست به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين و پيوستن آن به سازمان ملل نيز تاکيد شود.

به دنبال اعلام آمريکا مبني بر تعليق کمک هاي مالي واشنگتن به يونسکو در واکنش به پيوستن فلسطين به اين نهاد فرهنگي سازمان ملل متحد، رژيم صهيونيستي نيز از تصميم خود براي ساخت دو هزار واحد مسکوني جديد در شهرک هاي صهيونيست نشين خبرداد.

پربیننده ترین خبرها