تجليل از اسراي فلسطيني در غزه

تجليل از اسراي فلسطيني در غزه
پنج‌شنبه 12 آبان 1390 - 12:51

غزه (العالم)ـ جنبش فتح با برگزاري جشني در غزه به تجليل از اسراي آزاد شده از زندان هاي رژيم صهيونيستي پرداخت.

به گزارش پنجشنبه خبرنگار شبکه خبري العالم، جنبش فتح بر التزام خود به مسائل ثابت در قضيه فلسطين و در صدر آنها موضوع اسرا تأکيد کرد. اسراي آزاد شده نيز اعلام کردند به همراه همه گروه هاي فلسطيني براي آزادي بقيه اسرا در زندان هاي اشغالگران تلاش خواهند کرد.

زکريا الآغا عضو کميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين به خبرنگار العالم گفت: اين سازمان قضيه اسرا را دغدغه اصلي و در صدر اولويت هاي خود مي داند و همه توان خود را براي آزادي مابقي اسرا از زندان هاي رژيم صهيونيستي به کار مي گيرد.

فيصل ابوشهلا عضو شوراي انقلابي جنبش فتح نيز خطاب به اسرا خاطرنشان کرد: ما با شما پيمان مي بنديم که تا آزادي شما از زندان هاي اشغالگران، آزاد سازي سرزمين فلسطين و تأمين آزادي ملت فلسطين از پا نخواهيم نشست طوري که خاک فلسطين به هيچ عنوان تحت اشغال نباشد.

ياد آور مي شود موضوع اسرا قضيه اي است که همواره فلسطيني ها درباره آن اتفاق نظر داشته اند. اسرا تنظيم کنندگان سند وحدت ملي فلسطيني ها هستند که امروزه يکي از چارچوب ها و اصول مهم آشتي ملي فلسطين به شمار مي آيد.

طارق عزالدين از اسراي آزاد شده اخير در اين باره به خبرنگار العالم گفت: انشاء الله همه با هم براي حل اختلافات و يکپارچه سازي ملت فلسطين متحد خواهيم شد.

وي تأکيد کرد: اتحاد راه براي رسيدن به هدف و آزادي فلسطين و همه مقدسات است.
 
اسرا همچنين دوستان و هم بندي هايشان را که همچنان در زندان هاي اشغالگران به سر مي برند از ياد نبرده و با آنها پيمان بسته اند که تلاش هاي يکپارچه فلسطيني ها براي آزادي آنها از زندان هاي اشغالگران ادامه يابد.

يحيي السنوار ديگر اسير آزاد شده فلسطيني به خبرنگار العالم گفت: ما اطمينان داريم که زمان آزادي ساير اسرا به زودي و بسيار زودتر از آنچه که تصور مي شود؛ فراخواهد رسيد. ما به ياري خداوند و اقدامات مقاومت چشم اميد دوخته ايم تا راهي را براي آزادي آنها در آينده نزديک بيابيم.

وي افزود: همچنين از رهبران فلسطيني و همه گروه هاي سياسي و مبارزاتي مي خواهيم که بيش از پيش با يکديگر وحدت و يکپارچگي داشته باشند و براساس اصول ثابت و مشترک ملت فلسطين گام بردارند.


کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها