نظر لبنانی‌ها درباره بحران طرابلس

نظر لبنانی‌ها درباره بحران طرابلس
پنج‌شنبه 2 شهريور 1391 - 16:05

العالم، طرابلس - اهالي شهر طرابلس در شمال لبنان مي گويند که هدف از درگيري ها در اين شهر تبديل طرابلس به پايگاهي براي قاچاق سلاح و پشتيباني از شورشيان مسلح در سوريه است.

خبرنگار شبکه العالم از طرابلس  گزارش داد ساکنان این شهر درباره از سرگیری درگيري ها در این شهر با وجود اعلام آتش بس نگران هستند؛ آنها هدف از این درگیری ها در مناطق "جبل محسن" و "باب التبّانه" را وارد کردن طرابلس به درگیری های سوریه و قاچاق سلاح برای عناصر مسلح می دانند.
اهالي طرابلس می گویند، صداي تيراندازي و گلوله بار ديگر به فضاي اين شهر بازگشته است، و افراد مسلح در منطقه سنی نشین باب التبانه بدون اطلاع قبلي اسلحه خود را به سوي منطقه علوی نشین جبل محسن نشانه گرفتند.
"علي فِضّه" عضو حزب دمكراتيك عربي لبنان تاكيد كرد که حملات به منطقه جبل محسن ادامه دارد.

وی افزود: اين حملات به علت پايبندي اهالي اين منطقه به خط سياسي خود که حمایت از مقاومت است، ادامه دارد اما آنها باید بدانند که مردم جبل محسن به هيچ وجه دست از حمایت از مقاومت نخواهند کشید.
يكي از ساکنان جبل محسن از افراد مسلح باب التبانه خواست دست از حمله بردارند و بگذارند تا در امنيت و آرامش زندگي كنند؛ وی گفت: ما تمايلي به درگيري نداریم اما چنانچه طرف ديگر بخواهد ما را هدف قرار دهد، ما  از جبل محسن حمایت می کنیم.
7/23 - 15:55

پربیننده ترین خبرها