شوکه شدن دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از هویت عامل عملیات قدس

شوکه شدن دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از هویت عامل عملیات قدس
چهارشنبه 29 تير 1401 - 09:15

دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از شناسایی هویت عامل عملیات قدس همچنان در شوک به سر می برد.

العالم _ سرزمین های اشغالی

منابع اسرائیلی هویت یک فلسطینی را فاش کردند که در منطقه «راموت» در قدس اشغالی با پیچ گوشتی به یک صهیونیست حمله کرده بود. این فلسطینی دارای مجوز کاری «بی ام سی» مخصوص بازرگانان بوده است.

منابع اسرائیلی به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کردند مجری عملیات اسماعیل نمر 44 ساله اهل رام الله بوده است. این شهروند فلسطینی از مجوز کاری بی ام سی برخوردار بوده که به او این امکان را می داده است تا از طریق فرودگاه «بن گوریون» تردد کند.

او همچنین می توانسته است با خودرو از همه راه های موجود، به سرزمین های اشغالی رفت و آمد کند.

اسماعیل نمر با پیچ گوشتی به راننده یک اتوبوس اسرائیلی نزدیک چهار راه راموت در قدس اشغالی حمله کرد و پس از آن یک عکاس روزنامه اسرائیلی به سمت او آتش گشود. جراحت این فلسطینی خفیف اما جراحت راننده اسرائیلی خطرناک توصیف شده است.

روعى شارون تحلیلگر شبکه اسرائیلی «کان» چنین چیزی را بی سابقه توصیف کرد و گفت این حادثه سوالات بسیاری در برابر دستگاه امنیتی اسرائیل قرار می دهد زیرا عامل عملیات از مجوزی برخوردار بوده است که به راحتی به همه کسی داده نمی شود.

با این حال جنبش حماس در بیانیه ای این عملیات را تبریک گفت و اعلام کرد هیچ گزینه ای جز مقاومت و مبارزه در برابر ملت فلسطین برای آزاد سازی سرزمین خود وجود ندارد.

پربیننده ترین خبرها