رهبر انصارالله یمن: غرب هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داده است/ بسیاری از دولت های عربی اجازه تظاهرات حمایت از فلسطین را نمی دهند  

 رهبر انصارالله یمن: غرب هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داده است/ بسیاری از دولت های عربی اجازه تظاهرات حمایت از فلسطین را نمی دهند  
شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 16:48

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: غرب هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داده و درصدد تهی کردن آنها از تمام عناصر قدرت معنوی است.

العالم ـ یمن
بنابر این گزارش، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز شنبه در سخنانی به مناسبت سالروز «فریاد در مقابل مستکبران» که به صورت زنده از شبکه خبری العالم پخش شد، اظهار داشت: پروژه ای که رهبر شهید ما آغاز کرد براساس بینشی قرآنی و ضرورتی واقع بینانه در راه مقابله با حملات آمریکایی و اسرائیلی علیه مسلمانان است.

وی تصریح کرد: توطئه غربی به بهانه مبارزه با تروریسم تلاش داشت تا کشورهای اسلامی را اشغال کند و بر ملت ها و ثروت های آنها چیره شود.

الحوثی با بیان این که غرب هویت دینی مسلمانان را هدف قرار داده و درصدد تهی کردن آنها از تمام عناصر قدرت معنوی است، گفت: پروژه قرآنی در شرایط سخت و مهمی آغاز شد و با چالش های بزرگی مقابله کرد.
وی افزود: پس از حوادث ۱۱ سپتامبر آمریکایی ها ائتلافی بین المللی تشکیل دادند و تبلیغات گسترده ای برای ایجاد ارعاب و حمله رسانه ای برنامه ریزی شده علیه امت ما را آغاز کردند.

بسیاری از دولت های اسلامی با میزبانی از پایگاه های آمریکایی به این کشور اجازه نفوذ داده اند

الحوثی گفت: در برابر حملات آمریکا، دولت های اسلامی موضعی یکپارچه برای حمایت از کشورهایشان اتخاذ نکردند، بلکه از خود ضعف و سستی نشان دادند.

وی افزود: بیشتر دولت های اسلامی به سرعت اجازه نفوذ به آمریکا دادند و آماده برپایی پایگاه های نظامی آمریکا در خاک خود شدند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: همه ما مسلمانان هدف دشمنان آمریکایی و اسرائیلی و وابستگانشان هستیم. ما مسئولیت دینی داریم که برای مقابله با دشمنان و توطئه هایشان که ما را هدف قرار می دهد، اقدام کنیم.
دولت های عربی به رغم جنایات رژیم صهیونیستی اجازه تظاهرات حمایت از فلسطین نمی دهند

وی با طرح این سوال که درخصوص جنایت های صهیونیستی که اکنون در غزه رخ می دهد، چه چیزی باعث می شود بسیاری از مردم جهان عرب نتوانند تظاهرات و اعتراض کنند؟ تصریح کرد: در بسیاری از دولت های عربی اگر تظاهراتی در حمایت از مردم فلسطین صورت گیرد، سرکوب شده و نه تنها به دستگیری بلکه به کشته شدن برخی افراد ختم خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها