جزئیات وحشتناک درباره موشک‌های مورد استفاده در جنایت "مواصی" + فیلم

سه شنبه 20 شهريور 1403 - 14:01

طبق منابع و مطالعات نظامی بین‌المللی، موشک‌هایی که امروز رژیم صهیونیستی در بمباران اردوگاه‌های آوارگان در منطقه مواصی خان ​​یونس به کار برده است، موشک‌هایی با قدرت انفجار بسیار قوی همراه با زلزله شدید است.

العالم - فلسطین اشغالی

اين نوع موشک‌ها از نوع موشک‌های ضربه‌ای هستند که برای بمباران پناهگاه‌ها یا مراکز مستحکم زیرزمینی در نظر گرفته شده‌اند، و دارای برد 9 کیلومتر و طول 7.5 متر و وزنی یک تنی هستند که با استفاده از کنترل لیزری شلیک و منفجر می‌شوند و شروع ساخت آنها به دهه نود قرن گذشته باز می‌گردد.

این موشک‌ها یک انفجار بسیار شدید همراه با زلزله ایجاد می‌کنند که ممکن است تمام افراد حاضر در منطقه مورد هدف، احساس شود.

VS

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، در این حمله از 5 موشک از این نوع مذکور استفاده شده است که باعث تخریب همه‌جانبه چادرها و ایجاد حفره‌هایی به عمق 9 متری زمین شده و دسترسی تیم‌های امدادی و پزشکی به قربانیان را دشوارتر کرده است.

طبق این گزارش، بامداد امروز سه‌شنبه، ارتش اشغالگر با حمله هوایی خشونت‌بار خود بر اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان یونس در جنوب غربی باریکه غزه قتل‌عام جدیدی را مرتکب شده‌اند.

این قتل‌عام که در نزدیکی بیمارستان "بریتانیا" در ورودی منطقه مواصی رخ داد، منجر به شهید و زخمی شدن بیش از یک‌صد غیرنظامی شده است.

پربیننده ترین خبرها