در گفتگوی ویژه با خبرنگار العالم..

بازماندگان قتل عام "اسرائیل" در "المواسی" از این جنایت می گویند

سه شنبه 20 شهريور 1403 - 17:34

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم روایتهای آوارگانی که از قتل عام اردوگاه "المواسی" که شبانگاه هدف آماج موشک های رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار گرفته و جان سالم به در برده اند، را در گزارشی ویدیویی مستند کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار این شبکه در گزارش خود تاکید کرده است "منطقه المواسی یکی از معدود مناطقی است که به عنوان منطقه امن برای آوارگان اعلام شده و هزاران فلسطینی آواره از مناطق مختلف نوار غزه در آن ساکن هستند.

در این گزارش دوربین العالم حفره های عمیق ناشی از این موشک ها را ثبت کرده و گروه های نجات را که همچنان در حال جستجو هستند تا اجساد آواره ها را از زیر بیرون بیاورند ، نشان می دهد.

در این میان یکی از آوارگان نجات یافته از حملات موشکی در این اردوگاه به خبرنگار می گوید "منطقه المواسی مورد اصابت 6 موشک قرار گرفت ونور ناشی از انفجار آن شب را به روز تبدیل کرد و این اردوگاه از یک پناهگاه امن به قبرستانی تبدیل شد که همه در زیر خروارها خاک آن به جستجوی اجساد خانواده خود می پردازند.

همچنین یکی از زنان آواره می گوید "ما خواب بودیم که موشک ها چادرها را روی سرمان کوبید و ما به دنبال یافتن راه خروجی از زیر آوار چادرمان تقلا می کردیم ، برخی از زنان زخمی و پیکر برخی دیگر در آتش ناشی از انفجار موشک سوخت و ما تمام وسایلمان را از دست دادیم.

گفتنی است در این قتل عام وحشیانه که بر خیمه های آوارگان منطقه المواسی در خان یونس در جنوب نوار غزه صورت گرفت ، بیش از 40 غیرنظامی اعم از زن وکودک شهید و حدود 60 نفر دیگر زخمی شدند.

وبنابر گزارش خبرنگارمان، با توجه به ادامه بمباران مناطق امن غزه توسط "اسرائیل"، کشتارها و قتل عام غیر نظامیان توسط اشغالگران متوقف نمی شود و تعداد شهدا همچنان در حال افزایش است.

پربیننده ترین خبرها