انتقاد اولمرت از "ماجراجویی‌های بی‌حاصل" نتانیاهو

انتقاد اولمرت از
دوشنبه 2 بهمن 1391 - 12:32

شخصیت ها و گروه های سیاسی رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات "کنست"، تلاش می کنند با مطرح کردن اتهامات مختلف و زیر سئوال بردن رقبای خود، آنها را از میدان خارج کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، گفت: "ایهود اولمرت در اظهاراتی بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک را به هدر دادن حجم کلانی از بودجه اسرائیل متهم کرده است".
وی افزود: "نتانیاهو نیز انتقادات اولمرت را بی جا دانسته و گفته که این انتقادات ناشی از بی مسؤولیتی نتانیاهو است".
کانال دو رژیم صهیونیستی در این گزارش، بخشی از اظهارات اولمرت را پخش کرد.
اولمرت اظهار داشت: "طی دو سال گذشته بیش از 11 ملیارد شیکل را برای ماجراجویی‌های نتانیاهو که هیچ یک عملی نشد، هزینه کردیم".
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار داشت: "دفتر نتانیاهو در واکنش به اظهارات اولمرت، ادعاهای وی را نادرست خوانده و علت شکست در جنگ 33 روزه را سهل انگاری وی در آماده سازی ارتش دانست".
این گزارشگر تأکید کرد: "باراک نیز اظهارات اولمرت را بی جا دانسته است؛ وی گفته که سرمایه گذاری در تحول مسائل امنیتی هدر دادن اموال نیست، بلکه این سرمایه گذاری ارتش را برای رویارویی با چالشهای حال و آینده، آماده می کند".
تبادل اتهام بین سیاستمداران رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات کنست، درحالی مطرح می شود که شکست‌های پی در پی و خفت بار کابینه‌های مختلف این رژیم از مقاومت به ویژه پس از سال 2000 ، در پرونده همه این کابینه‌ها ثبت شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها